23 , مرداد, 1397
فرمانده انتظامی استان خوزستان :

بیش از ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف و ضبط شد

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۱۴۵ کیو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده های منتهی به خوزستان کشف و ضبط شد.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۱۴۵ کیو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده های منتهی به خوزستان کشف و ضبط شد.

به گزارش اندیمشک نوین: سردار حیدر عباس زاده  افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر،ماموران پلیس بهبهان و اندیمشک با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ محموله مواد مخدر را شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت:ماموران پلیس شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد یکی از محموله ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی منسجم چهار خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۹۵ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس استان ایلام با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، سه دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را در شهرستان اندیمشک متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این عملیات ها ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
** قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس خوزستان دستگیر شد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس خوزستان در کمتر از ۱۵ ساعت در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر دستگیر شد.
سردار حیدر عباس زاده افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر، ماموران انتظامی در معیت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مراجعه و دستورات لازم برای بررسی و کشف جزییات پرونده ابلاغ شد.
وی گفت: در بررسی اولیه پلیس مشخص شد قاتل به هویت (ع – ک) با همدستی یک نفر اقدام به تیراندازی کرده و یکی از بستگانش را به قتل رسانده و یک نفر دیگر را نیز مجروح کرده است.
عباس زاده ادامه داد: ماموران پلیس با رصد دقیق جزییات وقوع قتل، قاتل را به همراه همدستش در کمتر از ۱۵ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود، کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلاف قبلی بیان داشت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.