تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک اجرایی می شود

  • کد خبر : 1056
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک اجرایی می شود

اندیمشک نوین: رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک اجرایی می شود.

اندیمشک نوین: رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک اجرایی می شود.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، شادمهر کاظم زاده اظهار داشت: سرمایه گذاری بی سابقه از منابع صندوق توسعه ملی برای پروژه های نفتی استان شامل مبلغ ۶۰۰میلیون دلار برای کارخانه گاز مایع دهلران ( ngl۳۱۰۰)،۷۰۰میلیون دلار پتروشیمی دهلران، یک میلیارد و ۱۷ میلیون دلار سرمایه گذاری در میدان های نفتی آبان و پایدار غرب در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با اخذ مجوز از وزیر نفت برای تامین خوراک  و اعلام آمادگی سازمان گسترش صنایع برای مشارکت ۴۹درصدی، فاز اول پتروشیمی دره شهر به منظور تولید اتوکسیلات پلاس از مهمترین محصولات پتروشیمی شروع می شود.

کاظم زاده افزود: برای شروع وتوسعه پروژه های صنعتی رایزنی های خوبی صورت گرفته، از زحمات استاندار محترم تشکر می کنم.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس بیان داشت: اقدامات خوبی در استان برای تکمیل زیر ساخت ها در مرز چلات دهلران انجام شده، مسئولان کشوری نیز مصمم به راه اندازی گذر و بازارچه چلات دهلران هستند.

وی ادامه داد: بازارچه های موسیان،چنگوله و هلاله از مزیت های اقتصادی استان وباید فعال شوند.

کاظم زاده بیان داشت: در شرایط سختی که محدودیت بودجه عمرانی داریم، با پیگیری های به عمل آمده  اعتبارات عمرانی خوبی برای حوزه انتخابیه ابلاغ و تخصیص یافته است و رایزنی در این خصوص روزانه است.

باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک اجرایی می شود

وی گفت: امروز برای تکمیل راه های فرعی و روستایی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی  ابلاغ شده است، دفتر عمرانی وزارت نفت با اختصاص ۵۰میلیارد ریال در تکمیل ۱۷چمن مصنوعی زمین فوتبال کوچک در روستاهای حوزه انتخابیه امسال مشارکت می کند و همچنین ۲۰۰میلیارد ریال برای پرداخت سهم ۲۵درصدی توسط نفت برای باند دوم دهلران به اندیمشک در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: برای بازسازی محیط روستایی واسفالت معابر روستاها اقدامات خوبی انجام گرفته ویا در حال انجام است.

وی تصریح کرد: راه اصلی دره شهر به لرستان در محدوده چمکلان به رومشگان به مطالعه رفته واجرایی می شود، با احداث این جاده مسیر شهرستان های دهلران ، دره شهر و آبدانان به بخش های از استان لرستان و همچنین استان کرمانشاه شصت کیلومتر کوتاه تر می شود.

کاظم  زاده عنوان کرد: با اخذ مجوز ماده ۵۶ برای تامین مالی باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک و انجام مناقصه سرمایه گذار مشخص شده، امیدوارم با حل مسائل بین سرمایه گذار و بانک عامل، عملیات اجرایی این پروژه مهم شروع شود، با توجه به مجوزهایی که اخذ شده اداره کل راه و شهرسازی در اجرا قطعه دوم  باند دوم دهلران به اندیمشک  و باند دوم دره شهر به پلدختر تسریع کند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1056
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای باند دوم جاده مهران -دهلران-اندیمشک اجرایی می شود بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.