تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

باند سارقان مسلح در اندیمشک متلاشی شد

  • کد خبر : 1091
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
باند سارقان مسلح در اندیمشک متلاشی شد

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان اندیمشک توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی متلاشی شد.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باند سه نفره سارقان مسلح در شهرستان اندیمشک توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی متلاشی شد.

 

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، سردار حیدر عباس زاده افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان اندیمشک، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری افراد شرور به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ابلاغ شد.
وی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محض دریافت تدابیر و راهکارهای امنیتی وانتظامی با تشکیل تیم های پلیسی مجرب نسبت به اجرای تورهای امنیتی با توجه به جغرافیای جرم سارقان اقدام کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بررسی های اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد، سارقان اعضای یک باند حرفه ای می باشند که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در نقاط مختلفی از شهرستان اندیمشک و همچنین شهرستان همجوار اقدام به شرارت، سرقت مسلحانه و تیراندازی می کنند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس پس از تلاش های مستمر موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تمامی اعضای باند سه نفره سارقان مسلح و متواری را در مخفیگاه آنها دستگیر و تعداد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه خشاب مربوطه را کشف وضبط کردند.
وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت ماموران گشتی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با افرادی که امنیت شهروندان را خدشه دار می کنند، مصمم است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1091
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای باند سارقان مسلح در اندیمشک متلاشی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.