تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اعضای خوزستانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کجا هستند!؟

  • کد خبر : 1094
  • 05 شهریور 1397 - 13:45
اعضای خوزستانی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کجا هستند!؟

اندیمشک نوین: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص حواشی دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس صادر کرد.

اندیمشک نوین: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص حواشی دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس صادر کرد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب ؛ پنجشنبه ۱۸ مردادماه دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد.
این دیدار که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، با حواشی تلخ و دهها زخمی به پایان رسید.
کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال نیز برای این حواشی، خبر از تشکیل پرونده ویژه داد و اعلام کرد به شدت با اینگونه رفتارها برخورد خواهد کرد.
اما امروز و پس از گذشت ۱۸ روز، کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال خوزستان را به دلیل آنچه رفتار تماشاگران آنها در بازی مقابل پرسپولیس رخ داد، به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.
این حکم درحالی برای آبی های خوزستانی صادر شده است که به راحتی می توان ریشه اتفاقات رخ داده که البته زشت و ناپسند بودند، را در دیدار هفته دوم میان پرسپولیس و فولاد خوزستان در تهران یافت.
جمعه ۱۲ مردادماه، حواشی سکوهای ورزشگاه آزادی بسیار پررنگ تر از متن بازی بود تا جایی که هواداران پرسپولیس به صورت سازمان یافته اقدام به سردادن شعارهای نژادپرستانه در علیه یکی از قومیت های خوزستانی کردند.
تایید ادعای سازمان یافته بودن این شعارهای زشت را می توان در اظهارات بازیکنان مطرح پرسپولیس پس از بازی جنجالی برابر استقلال خوزستان مشاهد کرد به گونه ای که پرسپولیسی ها، اتفاقات ورزشگاه غدیر اهواز را واکنش خوزستانی ها نسبت به توهین های هواداران پرسپولیس در آزادی عنوان کردند.
به گزارش رهیاب ؛ نکته تاسف برانگیز برای فوتبال خوزستان، رخ دادن چنین اتفاقات منجر به محکومیت تیم های استان درحالی است که دو خوزستانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستند.
هدایت ممبینی و عبدالکاظم طالقانی دو خوزستانی هستند که هیچ  وقت از جایگاه خود برای دفاع از حق فوتبال خوزستان به ویژه در چنین مواردی، استفاده نکرده اند.
البته در محکومیت استقلال خوزستان شکی نیست اما این دو خوزستانی می توانستند از جایگاه خود در فدراسیون برای بررسی علت اصلی وقوع حوادث ورزشگاه غدیر که همان رفتار نژادپرستانه هواداران پرسپولیس در بازی برابر فولاد بود، استفاده نمایند، اما….
لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=1094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.