تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قوه قضائیه برای اعتماد سازی در جامعه تلاش کند

  • کد خبر : 1133
  • 10 شهریور 1397 - 10:34
قوه قضائیه برای اعتماد سازی در جامعه تلاش کند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت:قوه قضائیه باید با برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان ، برای اعتماد سازی در جامعه تلاش کند.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت:قوه قضائیه باید با برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان ، برای اعتماد سازی در جامعه تلاش کند.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:دستگاه قضا باید سرشاخه های اصلی فساد اقتصادی را شناسایی و محاکمه کند.
وی یکی از آسیب های اجتماعی را اخلال گری اقتصادی دانست و گفت: وضعیت نابسامان بازار در کشور ناشی از برخورد نکردن با مفسدان است.
خطیب جمعه اندیمشک بیان کرد:یکی از راههای اثبات صلابت جامعه اسلامی و نظام ، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است تا درس عبرت برای متخلفان باشد.
امام جمعه اندیمشک گفت: نباید اخلالگر اقتصادی در جامعه اسلامی احساس امنیت کند ، لذا جامعه اسلامی از دستگاه قضایی توقع دارد با قاطعیت بیشتر نسبت به این موضوع ورود کند.
وی افزود: این قاطعیت قوه قضائیه نشان دهنده قاطعیت نظام اسلامی در برخورد با قانون شکنان و مفسدان است و هرچقدر قوه قضائیه قاطع تر باشد اقتدار نظام بیشتر است.
حجت الاسلام حسینی نوری نیاز جامعه اسلامی را آرامش عنوان کرد و خواستار همدلی جمعی برای رفع مشکلات کشور شد.
امام جمعه اندیمشک در ادامه در خصوص حضور رئیس جمهور در مجلس و قانع نشدن نمایندگان گفت: تیم اقتصادی دولت باید یک جهش جدی در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد کما اینکه حجم بالای نقدینگی یکی از مشکلات موجود است.
وی افزود:موسسه های مالی بدون مجوز به وضعیت اقتصادی کشور ضربه جدی زده و اگر این حجم نقدینگی در هر کشوری وارد شود آن کشور نابود می شود لذا از نمایندگان مجلس نیز انتظار می رود فکری به حال این مشکل کند.
وی در بخش دیگری گفت:افزایش طلاق و کاهش ازدواج یک موضوع نگران کننده در حوزه خانواده است و باید جدی گرفته شود.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:برخی می خواهند موضوع کاهش ازدواج و افزایش طلاق را به مسائل اقتصادی ربط دهند در حالی که اگرچه می تواند از علل این امور باشد اما علت اصلی نیست.
وی گفت:برای اینکه بنیان خانواده را محکم کنیم مهمترین و اصلی ترین راهکار آن ، تقویت باورهای دینی است زیرا هر قدر باور دینی محکم باشد بنیان خانواده محکمتر و ناگسستی می شود.
امام جمعه اندیمشک بر ضرورت هوشیاری خانواده ها در خصوص آسیب های فضای مجازی و سست کردن کانون خانواده هشدار داد.
وی افزود:صفا و محبت در کانون خانواده تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته است.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با تاکید بر توان داخلی در کشور گفت:برای رشد و بالندگی کشور و رفع مشکلات جامعه اسلامی باید از ظرفیت های داخلی و توانمندی جوانان و متخصصان داخلی استفاده کرد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=1133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.