تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

معرفی برترین‌های المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان

  • کد خبر : 1166
  • 17 شهریور 1397 - 11:25
معرفی برترین‌های المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان

اندیمشک نوین: جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۵ شهرستان و ۱۵۰ ورزشکار آقا و خانم در چهار رشته تنیس‌روی‌میز، دارت، شطرنج و تیراندازی برگزار شد.

اندیمشک نوین: جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان  اظهارکرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۵ شهرستان و ۱۵۰ ورزشکار آقا و خانم در چهار رشته تنیس‌روی‌میز، دارت، شطرنج و تیراندازی برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین، وی بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات، شهرستان‌های رامهرمز، باغملک و اندیمشک در رده‌بندی تیمی بانوان و شهرستان‌های دزفول، رامهرمز و بهبهان در رده‌بندی تیمی آقایان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که در انزلی و جزیره کیش برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های امان‌الله تختایی رییس هیات دزفول بابت میزبانی خوب نهمین دوره المپیاد استانی، افزود: اختتامیه این مسابقات با حضور سرافراز رییس شورای شهر دزفول و مسوولان شهرستان برگزار و به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=1166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.