تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دشمن مشکلات اقتصادی کشور را بزرگنمایی کرده است

  • کد خبر : 1197
  • 22 شهریور 1397 - 10:28
دشمن مشکلات اقتصادی کشور را بزرگنمایی کرده است

اندیمشک نوین: نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گفت: دشمن مشکلات اقتصادی ایران را بزرگنمایی کرده است.

اندیمشک نوین: نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گفت: دشمن مشکلات اقتصادی ایران را بزرگنمایی کرده است.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند روز چهارشنبه در آئین افتتاح یک باب مسجد خیرساز در روستای بنهنی بخش الوار گرمسیری اندیمشک افزود: جامعه اسلامی روند بالندگی و اقتدار خود را طی کرده و دشمن از هراس پیشرفت همه جانبه ایران، به دنبال تضعیف جایگاه کشور است.
وی تصریح کرد: تلاطم هایی در حوزه اقتصاد و معیشت در کشور وجود دارد اما مردم ایران اسلامی با این مشکلات بیگانه نیستند و در سال های اول انقلاب و بارها این فشارها و مشکلات را تجربه کرده اند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی در همه آزمون ها سربلند بوده و در برابر تحریم و تهدیدهای دشمن، دستاوردهای بزرگی داشته اند.
وی افزود: منافقان سیاه دل که در کارنامه خود ترور، خیانت، آدمکشی و جنایت را ثبت کرده اند این روزها در کنار وهابیت عربستان که اعتقادی به تشیع ندارند، قرار گرفته اند.
حسنوند اظهار داشت: این منافقان در کنار اسرائیل و آمریکا برای مردم پیام عدم شرکت در آئین های سوگواری ایام محرم به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی صادر می کنند.
وی افزود: مردم به خوبی بازی های دشمن را شناخته و با بصریت و هشیاری در تمام عرصه ها اعتقاد خود را نمایان کرده اند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در تمام ابعاد برای براندازی نظام تلاش می کند لذا وحدت و همدلی مردم و مسئولان برای ناکام ماندن این توطئه بزرگ ضروری است.
وی با اشاره به ایام محرم و صف آرایی دشمنان اسلام برای کم رنگ جلوه دادن آئین های معنوی و سوگواری در ایران اسلامی گفت: در شرایط کنونی همه با حضور پررنگ و با اعتقاد در مراسم های معنوی، شور حسینی را به نمایش می گذارند.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک ۱۷۸ روستا دارد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=1197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.