تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

رصد کامل اطلاعاتی در فضای مجازی / برخورد قاطع با مجرمین

  • کد خبر : 1203
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۴۴
رصد کامل اطلاعاتی در فضای مجازی / برخورد قاطع با مجرمین

اندیمشک نوین: دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: رصد اطلاعاتی کاملی در فضای مجازی وجود دارد و اگر رفتار مجرمانه‌ای صورت گیرد، افراد متخلف شناسایی و برخورد‌های لازم نیز با آنان انجام می‌شود.

اندیمشک نوین: دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: رصد اطلاعاتی کاملی در فضای مجازی وجود دارد و اگر رفتار مجرمانه‌ای صورت گیرد، افراد متخلف شناسایی و برخورد‌های لازم نیز با آنان انجام می‌شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از فارس، میثم سخنور اظهار کرد: با توجه به اهمیت و فراگیری فضای مجازی، امروزه همه آحاد جامعه درگیر این فضا شده‌اند.

 

وی افزود: یکی از مشکلات فضای مجازی فاصله گرفتن اعضای خانواده‌ از هم بوده که این امر باعث سست شدن بنیان خانواده شده و از مضرات فضای مجازی در جامعه امروزی ما بوده که با ادامه این روند مسلماً شاهد افزایش بزهکاری و جرائم خواهد بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: پرونده‌های مربوط به فضای مجازی حکایت از آن دارد که افراد براساس احساسات درونی و مسائل اجتماعی و سیاسی در فضای مجازی مطالبی را منتشر می‌کنند.

 

وی بیان کرد: گاها این انتشار این مطالب موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد مشکلات در سطح شهرستان و حتی منطقه می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت انتقاد سازنده، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، مرز میان انتقاد سازنده و تخریب رعایت شود و سخنان به گونه ای نباشد که جدول دشمن را کامل کند و زمینه گسترش بدبینی در جامعه را فراهم آورد.

 

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: اگر شهروندی نسبت به هریک از ادارات انتقادی داشته، می‌تواند در جلسات ملاقات عمومی با دادستان که روزهای چهارشنبه، تدارک دیده شده، حضور یافته و قطعا ما پیگیر مشکلات شهروندان در رابطه با هر اداره‌‌ای هستبم تا نگرانی شهروندان برطرف شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای مردم، بیان کرد: از مردم شریف اندیمشک تقاضا دارم نسبت به انتشار مطالب در فضای مجازی دقت بیشتر داشته باشند و از نشر مطالب مشکوک یا توهین‌‌آمیز پرهیز کنند.

 

سخنور با اشاره به اینکه پرونده‌های فراوانی در رابطه با انتشار مطالب توهین‌آمیز تشکیل شده، گفت: در یک مورد، یک پیج اینستاگرام که ۶ پرونده شکایت را به دنبال داشت، در عملیاتی پلیسی یک نفر بازداشت و دونفر دیگر نیز متواری هستند.

 

وی عنوان کرد: رصد اطلاعاتی کاملی در فضای مجازی وجود دارد و اگر رفتار مجرمانه‌ای صورت گیرد، افراد متخلف شناسایی و برخورد‌های لازم نیز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1203
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رصد کامل اطلاعاتی در فضای مجازی / برخورد قاطع با مجرمین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.