6 , اردیبهشت, 1397

ایجاد امنیت مهمترین وظیفه پلیس است

اندیمشک نوین: فرمانده نیروی انظامی اندیمشک گفت: در حوادث چهارشنبه سوری یک کودک پنج ساله، یک نوجوان ۱۴ ساله و ۶ مصدوم در حوادثی روز گذشته داشته ایم. به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ محمد عزیزی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۷ هزار ترقه غیر مجاز در اندیمشک کشف شده است. وی با اشاره […]

اندیمشک نوین: فرمانده نیروی انظامی اندیمشک گفت: در حوادث چهارشنبه سوری یک کودک پنج ساله، یک نوجوان ۱۴ ساله و ۶ مصدوم در حوادثی روز گذشته داشته ایم.

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ محمد عزیزی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۷ هزار ترقه غیر مجاز در اندیمشک کشف شده است.

وی با اشاره به لزوم برقراری نظم و امنیت گفت: همزمان با چهارشنبه سوری گشت های مختلف محسوس و نامحسوس در سطح شهر انجام شده است.

سرهنگ عزیزی گفت:  با هنجارشکنان و تمامی کسانی که بنام چهارشنبه سوری بدنبال ایجاد ناامنی برای شهروندان باشند، برخورد قاطع خواهد شد.

در همین راستا معاونت اجتماعی نیروی انتظامی  چندین توصیه و نکته ایمنی را گوشزد می کند:

از آنجائی که این مراسم در سال های اخیر تغییر کرده و جشن آن به دلیل استفاده از مواد محترقه و آتش زا که بعضی ها هم دست ساز و خطرناک است ،تبدیل به آتش سوزی و جنگ های خیابانی شد ، به طوری که مصدومیت ناشی از سوختگی ، قطع عضو و حتی به مرگ شماری از هموطنان نیز منجر می شود.

با توجه به ممنوعیت قانونی تولید و خرید و فروش مواد محترقه و منفجره ، والدین باید با گوشزد کردن خطرات جانی و مالی ناشی از انفجار این مواد بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی  از شهروندان خواست از حمل مواد محترقه و منفجره در جیب های لباسشان خودداری کنند و مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار برخی از افراد باشند و درصورت لزوم مراتب را به واحد های گشت نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.