تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۹۰۰ طرح نیمه تمام در خوزستان تا پایان سال تکمیل می شود

  • کد خبر : 1438
  • 27 مهر 1397 - 10:57
۹۰۰ طرح نیمه تمام در خوزستان تا پایان سال تکمیل می شود

اندیمشک نوین: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: ۹۰۰ طرح نیمه تمام با ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال در استان خوزستان تکمیل می شود.

اندیمشک نوین: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: ۹۰۰ طرح نیمه تمام با ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال در استان خوزستان تکمیل می شود.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین امید حاجتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی اندیمشک افزود: درمجموع حدود ۲ هزار طرح نیمه تمام در سطح استان خوزستان وجود دارد که برای تکمیل، اولویت بندی شده اند.
وی اضافه کرد: از ظرفیت ها و کمک بخش خصوصی برای پیشبرد طرح های استان و تکمیل برخی طرح ها استفاده می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با بیان اینکه این استان در بحث تامین منابع رتبه نخست کشور را دارد، گفت: اعتبارات امسال استان خوزستان از نظر کمی از سایر استان ها بیشتر بوده و رشد خوبی داشته است.
وی درخصوص کمک به زیرساخت های راه ها و جاده های ارتباطی اندیمشک در ورودی استان که به صورت عمومی و ملی استفاده می شوند، اظهار داشت: اعتبارات اینگونه مسیرها به صورت کلان دیده می شود و سهم جداگانه ای برای این راه ها در نظر گرفته خواهد شد.
حاجتی افزود: با حوزه راهداری کشور تفاهم نامه ۲ هزار میلیارد ریالی بسته شده که در زمینه نقاط حادثه خیز، تابلوها، گارد ریل، روشنایی و سایر نیازهای راهداری در جاده های اصلی استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اعتبارات بخش فرهنگی در ۲ بخش زیرساخت و اعتبارات جاری گفت: در این بخش نیز در سطح استان خوزستان وضعیت قابل قبولی داریم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به وضعیت طرح های شهرستان اندیمشک اظهار داشت: وضعیت چندین طرح در شهرستان اندیمشک بررسی شد که روند اجرای طرح های اندیمشک نشان دهنده روند توسعه مطلوب در این شهرستان است.
وی افزود: تلاش نماینده، فرماندار و حمایت های امام جمعه اندیمشک در این زمینه تاثیر خوبی داشته و طرح های خوبی در اندیمشک تحقق یافته است.
به گزارش ایرنا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان عصر چهارشنبه با همراهی پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک از روند طرح های خانه کشتی پنج هزار نفری، جاده سرپله و پیست موتورسواری این شهرستان بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=1438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.