تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

عملیات احداث ۱۱ باب مدرسه در اندیمشک آغاز شد

  • کد خبر : 1460
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
عملیات احداث ۱۱ باب مدرسه در اندیمشک آغاز شد

اندیمشک نوین: عملیات احداث ۱۱ باب مدرسه روز جمعه با حضور جمعی از مسئولان در بخش های الوار گرمسیری و مرکزی شهرستان اندیمشک آغاز شد.

اندیمشک نوین: عملیات احداث ۱۱ باب مدرسه روز جمعه با حضور جمعی از مسئولان در بخش های الوار گرمسیری و مرکزی شهرستان اندیمشک آغاز شد.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان در این آیین آغاز عملیات اجرایی این مدارس گفت: آموزش و پرورش بستر تمام پیشرفت ها است لذا در صورت رشد این مجموعه شرایط رشد جامعه فراهم می شود.
رضا رضایی افزود: در بعد سخت افزاری آموزش و پرورش باید توجه ویژه شود زیرا اگر سخت افزار آموزش و پرورش وجود نداشته باشد، پیشرفت امکانپذیر نیست.
وی با تاکید بر لزوم افزایش خدمات سخت افزاری آموزش و پرورش در استان خوزستان با توجه به پراکندگی و محرومیت های این استان اظهار داشت: با پیگیری و تلاش جدی فریدون حسوند نماینده اندیمشک خدمات بسیار ارزنده ای انجام شده و طرح های تحقق یافته طی ۲ سال اخیر در شهرستان اندیمشک به اندازه یک دهه است.
رضایی افزود: نماینده اندیمشک در اعتبارات بنیاد برکت و نفت نقش مهمی داشته که با کمک این اعتبارات گام های بزرگی برداشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: کاری که در شهرستان اندیمشک شده در هیچ جای استان نشده است که این مهم مرهون شخص نماینده تلاشگر این شهرستان است.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در سطح استان خوزستان نیز گفت: حدود ۵۰۰ کلاس درس را تحویل اموزش و پرورش استان دادیم و تا پایان سال نیز ۳۵۰ کلاس درس آماده بهره برداری می شود.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان افزود: تا سال آینده کلاس های مستحکم و ایمن جایگزین کلاس های کانکسی در سطح خوزستان می شود.
وی افزود: در سطح مناطق عشایری نیز برای برداشتن کلاس های سنگی برنامه ریزی شده است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: با توجه به مشکلات کشور، اجرای هر طرحی به سختی انجام می شود اما خوشبختانه در سطح شهرستان اندیمشک با پیگیری های انجام شده شاهد تحقق طرح های مختلفی هستیم.
فریدون حسنوند افزود: هشت مدرسه در بخش الوار گرمسیری و سه مدرسه در بخش مرکزی شهرستان امروز کلنگ زنی می شود که نقش مهمی در بهبود زیرساخت های آموزشی برای این مناطق دارند.
وی اظهار داشت: در بخش الوار گرمسیری تلاش های گسترده ای برای محرومیت زدایی انجام شده و طرح های بسیار خوبی در دست اجرا است.
نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود ۵۵ روستا در این بخش گازرسانی می شود و تا پایان سال آینده این طرح ها بهره برداری خواهند شد.
وی گفت: در حوزه راه، آب، برق و سایر بخش ها در بخش الوار گرمسیری نیز خدمات خوبی انجام شده و برنامه ریزی لازم برای رفع کامل دغدغه های برخی مناطق انجام شده است.
حسنوند افزود: در شهرستان اندیمشک با همدلی و عزم جهادی برای توسعه برنامه ریزی شده است و امروز شاهد پویایی و نشاط برای عمران و ابادانی در منطقه هستیم.
وی اظهار داشت: همه پای کار هستند و خدمت به مردم در اولویت همه مدیران در شهرستان است.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: زیرساخت های آموزش و پرورش در شهرستان اندیمشک طی ۲ سال اخیر متحول شده و طرح های خوبی اجرایی شده است.
پیمان جهانگیری افزود: بسیاری از مدارس در سطح شهرستان اندیمشک بهسازی یا احداث شده اند و فضای مطلوب آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.
وی با قدردانی از نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری از این طرح ها حاصل پیگیری نماینده مردم اندیمشک است که برای رفع دغدغه های مردم تلاش جدی می کند.
وی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تلاش می شود ۱۱ مدرسه ای که امروز کلنگ زنی شد تا پایان سالجاری بهره برداری شوند.
جهانگیری افزود: توزیع عادلانه خدمات آموزشی در همه مناطق روستایی و شهری در شهرستان هدفگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1460
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عملیات احداث ۱۱ باب مدرسه در اندیمشک آغاز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.