تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

کشف کالای قاچاق در اندیمشک

  • کد خبر : 1496
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۸
کشف کالای قاچاق در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون از کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان خبر داد.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون از کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان  خبر داد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین ، سردار “حیدر عباس زاده” در بیان جزئیات این خبر گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام “حمایت از کالای ایرانی” و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی ایستگاه “پل زال اندیمشک” با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک محموله قاچاق در یکی از محورهای فرعی این شهرستان شدند.
وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس در بازرسی از محموله خودروی توقیفی، انواع کالای قاچاق از قبیل تعداد زیادی کنسرو، زیتون، آبمیوه و مقداری پارچه فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف کردند، افزود: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال عنوان شده است.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوتی بیش از پیش ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1496
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کشف کالای قاچاق در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.