تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

۹۵ هزار زائر اربعین وارد اندیمشک شدند

  • کد خبر : 1504
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
۹۵ هزار زائر اربعین وارد اندیمشک شدند

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: همزمان با آغاز سفر معنوی اربعین ۹۵ هزار نفر با حضور در اندیمشک به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: همزمان با آغاز سفر معنوی اربعین ۹۵ هزار نفر با حضور در اندیمشک به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران اربعین در راهپیمایی عظیم و معنوی عاشقان سالار شهیدان‌ اظهار داشت: با نزدیک شدن به اربعین سالار شهیدان حضور عاشقان اهل بیت(ع) در شهرستان اندیمشک گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت‌ گرفته نشان می‌دهد تاکنون بیش از ۹۵ هزار زائر اربعین با حضور در شهرستان اندیمشک، رهسپار حرم‌های متبرک اهل بیت(ع) شده‌اند، خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات مورد نیاز به جهت حضور زائران اربعین در شهرستان اندیمشک پیش بینی و فراهم شده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه زائران اربعین از شهرهای مختلف ایران اسلامی با حضور در شهرستان اندیمشک به عتبات عالیات اعزام شده‌اند، گفت: تمام خدمات شهری و رفاهی اندیمشک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی به جهت تأمین نیازهای زائران و حضور در آئین با شکوه و معنوی سوگواری سالار شهیدان، بسیج شده‌اند.

وی عنوان کرد: شهرها و استان‌های کوهدشت، خرم آباد، بروجرد، اراک، اصفهان، بروجرد، بجنورد، گرگان، تهران، البرز، گیلان، مشهد، رشت، یزد، کرج، آستارا، بیشترین میزان زائران اربعین وارد شده به شهرستان اندیمشک را به خود اختصاص داده‌اند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1504
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۹۵ هزار زائر اربعین وارد اندیمشک شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.