تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دشمن برای کاهش قدرت شیعه تلاش می کند

  • کد خبر : 1526
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
دشمن برای کاهش قدرت شیعه تلاش می کند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت:دشمن تمام ابزار خود را برای کاهش قدرت شیعه به کار گرفته است.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت:دشمن تمام ابزار خود را برای کاهش قدرت شیعه به کار گرفته است.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:حرکت و قدرت شیعه موجب واهمه و ترس دشمنان اسلام شده است.
وی اظهار کرد:آنها می خواهند اجتماع بزرگ شیعه شکل نگیرد لذا برای اختلاف افکنی بین مردم ایران و عراق نیز تلاش گسترده ای دارند.
وی اجتماع اربعین حسینی را یک فرصت ارزنده برای مسلمانان دانست و تصریح کرد:راهپیمایی اربعین فرصت بزرگی برای مسلمانان است که باید هوشمندانه با مدیریت شرایط از آن برای وحدت بیشتر استفاده کنند.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:از فرصت اربعین باید برای تبیین فرهنگ اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی استفاده کرد.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری بر ضرورت توجه هرچه بیشتر مسئولین برای رفع دغدغه های مردم تاکید کرد و گفت:مسئولین باید با مردم شفاف بوده و با برقراری ارتباط مطلوب با مردم ، مسائل و امور را با مردم در میان بگذارند.
وی این موضوع را حق مردم دانست و تاکید کرد:با توجه به فرمایشات امام علی (ع) باید مسائل را با مردم در میان گذاشت و این موضوع از شاخصه های حکومت اسلامی ما است که سبب اعتماد عمومی می گردد.
وی فساد اداری را یکی از مخرب ترین امور در حکومت ها عنوان کرد و گفت:فساد اداری عامل اصلی از پای درآمدن هر حکومتی است و بی اعتمادی مطلق مردم را به دنبال دارد.
امام جمعه اندیمشک از دستگاه قضایی در خصوص حکم ۲ نفر از مفسدان اقتصادی سکه و ارز قدردانی کرد و افزود: قاطعیت دستگاه قضا موجب امیدواری در مردم شده و اعتماد آنها را بیشتر می کند.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به نقش دانش آموزان در دوران مختلف گفت:۵۵۰ هزار دانش اموز در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و ۳۶ هزار دانش اموز شهید داشتیم که نشان می دهد دانش اموزان با معنویت در عرصه حضور داشتند.
وی افزود: امروز نیز باید بستر را فراهم کنیم تا جوانان و نوجوانان ما با مسجد و مراکز معنوی بیشتر انس گرفته و ارتباط بگیرند که این مهم از وظایف مهم سازمان بسیج دانش آموزی است.
وی در ادامه گفت:باید دستاوردهای نظام را تشریح کنیم زیرا دشمن تلاش می کند این دستاوردهای بزرگ در عرصه های مختلف را کم جلوه دهد.
امام جمعه اندیمشک افزود:علیرغم همه مشکلات و فشارهای دشمن ، دستاوردهای عظیمی داشته ایم و با تشریح این دستاوردها روحیه نشاط و امید در جامعه بیشتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1526
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دشمن برای کاهش قدرت شیعه تلاش می کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.