تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

دانش آموزان در صف اول مبارزه با استکبار هستند

  • کد خبر : 1575
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
دانش آموزان در صف اول مبارزه با استکبار هستند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: دانش آموزان با الگوبرداری از عاشورا نشان دادند که در صف اول مبارزه با استکبار هستند. به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره فرارسیدن روز ۱۳ آبان گفت : دانش آموزان ما با اقتدا به سید […]

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: دانش آموزان با الگوبرداری از عاشورا نشان دادند که در صف اول مبارزه با استکبار هستند.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره فرارسیدن روز ۱۳ آبان گفت : دانش آموزان ما با اقتدا به سید و سالار شهیدان در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند.

امام جمعه اندیمشک در ادامه به با اشاره به لزوم مبارزه با استکبار جهانی افزود: در این روز دانش آموزان با الهام از مکتب عاشورا نشان دادند که در صف اول استکبار ستیزی هستند.

وی گفت:  پیام عاشورا در عمق جان ما و جوانان مان نفوذ کرده است ، جوانان در عاشورای حسین بن علی پیشتاز بودند و الان هم پیوند جوانان ما با استکبار ستیزی نشان از عاشورایی بودن آنها دارد. شعار مرگ بر آمریکا باور ماست که با آن شعور سیاسی خود را به رخ دشمن می کشیم .

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی هیچگاه باعث نمی شود تا دست ما از دامان اهل البیت (ع) کوتاه شود، افزود: هر موکبی یک مدرسه و دانشگاه و مکتب انسان سازی است.

امام جمعه اندیمشک گفت: برای این که نشان بدهیم هنوز شعار مرگ بر آمریکا بر گرفته از شعور ماست امسال هم با انگیزه و حضور بیشتر شرکت خواهیم کرد. بسیاری تلاش کردند تا شعار مرگ بر آمریکا را از گفتمان ما بر دارند اما امروز این شعار تبدیل به یک باور فرهنگ و شعور برای ما شده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1575
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دانش آموزان در صف اول مبارزه با استکبار هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.