24 , اردیبهشت, 1397

برگزیدگان «ملک ملکوت» معرفی شدند

اندیمشک نوین: آیین معرفی برگزیدگان کنگره ادبی دوکوهه اندیمشک (ملک ملکوت) در اندیمشک برگزار شد.

اندیمشک نوین: آیین معرفی برگزیدگان کنگره ادبی دوکوهه اندیمشک (ملک ملکوت) در اندیمشک برگزار شد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین معرفی برگزیدگان کنگره ادبی دوکوهه اندیمشک گفت: دفاع مقدس، دفاعی سراسر ایثار و استقامت بود و تاریخ هیچ‌گاه ارزش و جانفشانی رزمندگان را در این دوران فراموش نخواهد کرد.
محمد جوروند افزود: امروز صاحبان قلم وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارند و حفظ و انتقال پیام روزهای دفاع مقدس بر عهده صاحبان اندیشه و قلم است و وظیفه آنها کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست و باید با پویایی قلم به جاودان ماندن داشته‌های ارزشمند دفاع مقدس کمک کرد.
همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اظهار کرد: هزار و ١٣٠ اثر از ٣١ استان کشور شامل ٧٧١ شعر از ٢١٣ شاعر و ٣۵٠ داستان از ١٣٧ نویسنده به دبیرخانه کنگره ارسال شد.
علی بازگیر با ارایه گزارشی از روند ارزیابی و داوری آثار اعلام کرد: در بخش داستان اسماعیل زراعی از کرمانشاه رتبه اول، عبدالرزاق پورعاطف از اهواز رتبه دوم و احمد بطحایی از قم رتبه سوم را کسب کردند.
وی افزود: از مرتضی فرجی از همدان و نفیسه خسروی از تهران با لوح تقدیر در بخش داستان موضوعی قدردانی شد. در بخش داستان آزاد اما کسی حائز رتبه اول و دوم نشد.
بازگیر اعلام کرد: سامان طافی از اندیمشک حائز رتبه سوم بخش داستان آزاد شد و سارا خادمی از اندیمشک و فاضله فراهانی از تهران تقدیر شدند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: داوود سوران مرادی از کرج در بخش شعر آزاد رتبه دوم را کسب کرد و کسی حائز رتبه اول نشد و مجید عزیزی از خرم‌آباد و سورنا جوکار از همدان به طور مشترک رتبه سوم را در بخش شعر آزاد کسب کردند.
او اعلام کرد: در بخش شعر موضوعی نیز فرحناز حمزه از شیراز، محمد نیازی از اندیمشک و آذر رضازاده از شوش به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.