تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

کشور نیازمند نگاه وحدت و خدمت‌ به مردم است

  • کد خبر : 1648
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کشور نیازمند نگاه وحدت و خدمت‌ به مردم است

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت: باید مراقب باشیم و نگذاریم اختلافات داخلی بیشتر شودتا بتوانیم مقابل برنامه های دشمن ناکام بماند، یک نگاه باید در کشور حاکم باشد و آنهم خدمت به مردم و اتحاد است.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت:  باید مراقب باشیم و نگذاریم اختلافات داخلی بیشتر شودتا بتوانیم مقابل برنامه های دشمن ناکام بماند، یک نگاه باید در کشور حاکم باشد و آنهم خدمت به مردم و اتحاد است.

 به گزارش اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک افزود: آمریکا نمی تواند تمام دنیا را بر علیه ایران متحد کند، و امروز می بینیم در مقابل مقاومت ما شکست خورده است.

وی گفت: ما ۴۰ سال در مقابل آمریکا مقابله کرده ایم و امروز هم در این چالش بین ما و آمریکا و جنگ رسانه ای و روانی ای قرار گرفته ایم ، این تحریم ها چیز جدیدی نیست.

امام جمعه اندیمشک  افزود: در بعد رسانه ای رسانه های همسو با آمریکا تلاش می کنند تا تحریم ها را بزرگنمایی کنند، اگر ما نظارت و مدیریت و برنامه ریزی های خود را بیشتر کنیم، اعتماد مردم را جلب کنیم این چالش هم اثری نخواهد داشت.

امام جمعه اندیمشک گفت: در ۴۰ سال گذشته هر گونه چالش و اختلاف و تحرک در زمینه های مختلفی بین ایران و آمریکا بوجود آمده فقط بخاطر اینکه آمریکا می خواهد سیطره زمان طاغوت بر ایرانیان را دوباره بدست بیاورد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، گفت: باید مراقب باشیم و نگذاریم اختلافات داخلی بیشتر شود تا بتوانیم در مقابل برنامه های دشمن استادگی کنیم و تا ناکام بماند، یک نگاه باید در کشور حاکم باشد و آنهم خدمت به مردم و اتحاد است.

وی افزود: غرب تلاش می کند تا بعد از ۴۴ ماه عربستان را از باتلاق یمن نجات بدهد و امروز غرب به این نتیجه رسیده است که نمی تواند به عربستان برای مقابله با جمهوری اسلامی تکیه کند.

امام جمعه اندیمشک گفت: بدهی های کلان و کسری بودجه ۸۰۰ میلیون دلاری و شکست های نظامی مختلف نشان از افول قدرت آمریکا است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=1648
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کشور نیازمند نگاه وحدت و خدمت‌ به مردم است بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.