27 , اردیبهشت, 1397
فرماندار شهرستان اندیمشک:

کیفیت پوشاک دانش آموزان اندیمشک ارتقا یابد

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: باید با بازدیدهای سرزده از تولیدی های پوشاک، کیفیت پوشاک دانش آموزان این شهرستان را ارتقا داد.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: باید با بازدیدهای سرزده از تولیدی های پوشاک، کیفیت پوشاک دانش آموزان این شهرستان را ارتقا داد.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری شامگاه دیروز در نشست شورای آموزش و پرورش اندیمشک عنوان کرد: در حوزه ارتقای آموزش و پرورش، اقداماتی شایسته در زمینه آموزش و ورزش در مجموعه اداره آموزش و پرورش از ردیف بوجه نفت و بنیاد برکت در اندیمشک طراحی و اجرا شده است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی اولین مدرسه در کوی امیر و اجرای عملیات عمرانی مدرسه کوی مسکن مهر اندیمشک افزود: وضعیت در مناطق فاقد مدرسه از وضعیت حاد خارج و اقدامات موثر در زمینه آموزش و پرورش طراحی شد.
فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه دو میلیارد تومان تجهیزات برای حوزه آموزش جذب شد، اظهار کرد: برای بهبود وضعیت آموزش به دو میلیارد تجهیزات دیگر نیازمندیم که در این ارتباط پیگیری‌ها در حال انجام است.
وی با انتقاد از وضعیت سرویس مدارس و کیفیت پوشاک دانش آموزان در سال جاری تحصیلی گفت: باید با کنترل و بازرسی سرزده از تولیدی‌ها، کیفیت دوخت و جنس روپوش مدارس دقت شود.
جهانگیری با بیان اینکه در ارتباط با پرداخت قبوض دغدغه مدیران مدارس را تا حد امکان رفع کرده‌ایم، تصریح کرد: نباید هیچ‌یک از مدیران در مدارس نگران پرداخت قبوض بوده و تنها دغدغه باید تربیت نسلی توانمند برای ساختن ایرانی آباد باشد.
رئیس شورای آموزش شهرستان اندیمشک در پایان نظارت بر رفتار اجتماعی دانش‌آموزان و آموزش مهارت خوب زیستن را از وظایف مدیران و مجموعه آموزش و پرورش خواند و افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاهی ژرف به عنوان مهم‌ترین کانون انسان‌سازی و تربیت مدیران آینده کشور باشد.