تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

میزان ورود و ذخیره آب در سدهای دز و کرخه اندیمشک افزایش یافت

  • کد خبر : 1725
  • 25 آبان 1397 - 10:41
میزان ورود و ذخیره آب در سدهای دز و کرخه اندیمشک افزایش یافت

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: میزان ورود و ذخیره آب در سدهای دز و کرخه اندیمشک با رشد قابل‌توجه مواجه شده و پس از اتمام بارش‌های اخیر این میزان اعلام می‌شود.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: میزان ورود و ذخیره آب در سدهای دز و کرخه اندیمشک با رشد قابل‌توجه مواجه شده و پس از اتمام بارش‌های اخیر این میزان اعلام می‌شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از تسنیم، پیمان جهانگیری اظهار داشت: با توجه به افزایش باران در شهرستان اندیمشک تمهیدات مورد نیاز جهت تأمین نیازهای شهروندان پس از بارندگی‌های اخیر پیش‌بینی و فراهم شد.

وی افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی استان خوزستان از ابتدای آغاز بارش‌های اخیرتا کنون میزان بارش باران در حوضه مرکزی اندیمشک ۶۰ میلی‌متر، حسینیه ۷۰ میلی‌متر، بیدروبه ۵۹ میلی‌متر، پل تنگ ۵۲ میلی‌متر و مازو ۵۵ نیز میلی‌متر بوده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی استان خوزستان از ابتدای امسال تاکنون میزان بارش باران در اندیمشک ۱۱۳ میلی‌متر و حسینیه ۲۱۶ میلی‌متر اعلام شده است.

وی با بیان این‌که میزان ذخیره آب در سدهای اندیمشک مطلوب بوده است، ادامه داد: میزان ورود و ذخیره آب در سدهای دز و کرخه اندیمشک با رشد قابل توجه مواجه شده و پس از اتمام بارش‌های اخیر این میزان اعلام می‌شود.

جهانگیری با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در شهرستان اندیمشک، خاطرنشان کرد: با همکاری بخش‌های مختلف شهری تمهیدات موردنیاز پیش‌بینی و در صورت نیاز شهروندان و در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز به شهروندان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: به همین جهت شهرداری اندیمشک در حوزه آماده‌سازی معابر شهری و شبکه بهداشت و درمان به‌جهت تأمین نیازهای درمانی شهروندان با تمام ظرفیت و توان خود آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

فرماندار شهرستان اندیمشک ابراز کرد: با توجه به اهمیت مسیرهای ریلی و جاده‌ای شهرستان در ترانزیت و حمل مسافر استان خوزستان و با همکاری اداره راه، اداره‌کل راه‌آهن زاگرس و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان، تمهیدات ویژه و موردنیاز پیش‌بینی و در صورت نیاز به شهروندان این خدمات ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=1725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.