6 , اردیبهشت, 1397

خوزستان آخر هفته خاکی و بارانی در پیش دارد

اندیمشک نوین: اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: آخر هفته هوای استان همراه با بارندگی، تند بادهای لحظه ای و گرد و غبار پیش بینی می شود. به گزارش اندیمشک نوین به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: بررسی آخرین مدل های عددی هواشناسی، نشان دهنده ورود […]

اندیمشک نوین: اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: آخر هفته هوای استان همراه با بارندگی، تند بادهای لحظه ای و گرد و غبار پیش بینی می شود.
به گزارش اندیمشک نوین به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: بررسی آخرین مدل های عددی هواشناسی، نشان دهنده ورود سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده است.
ورود این سامانه در ابتدا همراه با بارش های پراکنده و سپس رگبار، رعد و برق، گاهی تگرگ، وزش باد قابل ‌ملاحظه و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود که اوج فعالیت سیستم از اواسط پنجشنبه تا اواخر شنبه پیش بینی می شود.
در روزهای پنجشنبه و جمعه به سبب وزش تندبادهای لحظه ای، برخاستن گرد و غبار و کاهش دید افقی به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی دور از انتظار نیست و در این ایام در بعضی ساعات خلیج فارس مواج است.
موج بارشی قبلی از اوایل هفته جاری بر استان حاکم بود و میزان بارندگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در ایذه ۴۴٫۶، دهدز ۴۶٫۸، لالی ۴۷٫۲، مسجدسلیمان ۲۸، شوشتر ۲۴٫۵، گتوند ۱۴٫۲، اهواز ۲٫۸، رامهرمز ۳٫۲، شادگان ۱٫۸، اندیمشک ۱۳٫۷، بستان ۳٫۱، شوش ۱۰٫۸، امیدیه ۱٫۸، دزفول ۴۷٫۲، سوسنگرد چهار، امام زاده عبدالله ۳۱، صیدون ۳۷، باغملک ۱۸، قلعه تل ۱۹ ، تاراز ۵۲، اندیکا ۲۹، بهبهان ۲٫۱ و هندیجان و آغاجاری ۰٫۲ میلیمتر اعلام شده است.