1 , خرداد, 1397
فرماندار شهرستان اندیمشک:

دهیاران و شوراها برای رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:دهیاران و شوراهای اسلامی برای تحول در سطح روستاها تلاش بیشتری داشته باشند.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به نیاز ساکنان مناطق روستایی به برخی زیرساخت ها گفت:دهیاران و شوراهای اسلامی برای تحول در سطح روستاها تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری پنجشنبه در نشست هم اندیشی و گردهمایی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش الوار گرمسیری افزود:با وجود خدمات چشمگیر پس از انقلاب در سطح مناطق محروم و روستاها ، هنوز برخی کاستی ها در سطح روستاها وجود دارد که برای آنها نیز باید تلاش بیشتری انجام شود.
وی افزود:توسعه فضای سبز ، توسعه روشنایی،آسفالت جاده های دسترسی روستایی و اجرای طرح های رفاهی اجتماعی در سطح روستاها جدی گرفته شود کما اینکه در یکسال اخیر ۱۰۰ طرح در سطح روستاهای الوار اندیمشک اجرا شده است.
جهانگیری رفع مشکل آب در بخش الوار گرمسیری را یکی از مهمترین اولویت ها دانست و افزود:در این راستا طرح های خوبی اجرا و بخشی از مشکلات این منطقه برای تامین آب رفع شد ضمن اینکه طرح های دیگری در دست اقدام است.
وی حل مشکل ارتباطی و مخابراتی در بخش الوار گرمسیری را یک گام ارزنده برای محرومیت زدایی در این بخش عنوان کرد و افزود:سفر وزیر ارتباطات به این بخش دستاوردهای مثبتی به همراه داشت و مشکل ارتباطی ۲۳ روستای این بخش و مناطق تابعه آنها حل شد.
وی گفت:همچنین درادامه دستاوردهای سفر وزیر ، مصوبات خوبی برای کیفیت بخشی به اینترنت همراه برای ساکنان بخش الوار گرمسیری در پی داشت.
جهانگیری گفت:از آنجا که اعتبار ارزش افزوده دهیاری ها جوابگوی هزینه ها در مناطق روستایی اندیمشک نبود لذا موضوع اختصاص اعتبار بیشتر برای دهیاری ها پیگیری شد.
وی افزود:همچنین اعتباری برای روستاهای فاقد دهیاری در اندیمشک در نظر گرفته شده که صرف توسعه زیرساخت ها در این مناطق خواهد شد.