تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شهادت طلبی فرزندان ایران اسلامی مرز نمی شناسد

  • کد خبر : 2202
  • 16 دی 1397 - 0:49
شهادت طلبی فرزندان ایران اسلامی مرز نمی شناسد

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: جانفشانی و شهادت طلبی فرزندان ایران اسلامی در مسیر ارزش ها مرز نمی شناسد.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: جانفشانی و شهادت طلبی فرزندان ایران اسلامی در مسیر ارزش ها مرز نمی شناسد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری روز شنبه در دیدار با جمعی از رزمندگان مدافع حرم افزود: تاریخ نشان دهنده حماسه های دلاورمردانی است که با دستان خالی و اراده ای پولادین وارد نبرد علیه دشمنان اسلام شدند.
وی اظهار داشت: بسیاری از حماسه های این فرزندان ایران اسلامی هنوز ناگفته باقی مانده است و به طور قطع عمق و عظمت این حماسه ها در کتاب ها و واژه ها نمی گنجد.
وی تصریح کرد: موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون های پاکی است که صادقانه و با عشق برای ارزش های اسلامی داده شد.
فرماندار اندیمشک با تجلیل از جایگاه شهدا در جامعه اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم الگوهای ماندگار جامعه اسلامی هستند که گذر زمان هرگز جایگاه و عظمت آنها را کمرنگ نمی کند.
وی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی افزود: امروز دشمن در نبرد متفاوت خود و با تقویت گروه های تکفیری علیه اسلام ناب محمدی به مقابله برخواسته است اما بی شک در سایه اعتقاد و رشادت فرزندان ایران اسلامی، توطئه های آنها نتیجه ای جز شکست مفتضحانه نداشته است.
وی با تشریح نقش مدافعان حرم در دفاع از ارزش ها اظهار داشت: مدافعان حرم افتخار ایران اسلامی هستند که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) ایثار و فداکاری بی نظیری داشته اند.
جهانگیری مدافعان حرم را مروجان فرهنگ ایثار و عاشورا و رهروان پاک شهدا دانست و افزود: مدافعان حرم در خارج از مرزها برابر گروه های تروریستی و داعش با اقتدار و عزت استقامت کردند و جنگیدند که به برکت این حماسه ایثار و دلیری، تروریست های تکفیری در منطقه شکست خوردند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان مدافع حرم بین مردم جایگاه والایی دارند و مردم قدرشناس روح بزرگ این دلاورمردان هستند.
فرماندار اندیمشک از حماسه آفرینی دلاوومردان اندیمشکی در دفاع از حریم اهل بیت (ع) تجلیل کرد.
اندیمشک هشت شهید والا مقام مدافع حرم دارد.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=2202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0