تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

۲۲۲ فقره وام به مددجویان کمیته امداد اندیمشک اعطا شد

  • کد خبر : 2287
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۹:۲۳
۲۲۲ فقره وام به مددجویان کمیته امداد اندیمشک اعطا شد

اندیمشک نوین: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت: ۲۲۲ فقره وام به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در ۹ ماهه سال ۱۳۹۷ به مددجویان زیرپوشش این نهاد و اقشار نیازمند اعطا شد.

اندیمشک نوین: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت: ۲۲۲ فقره وام به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در ۹ ماهه سال ۱۳۹۷ به مددجویان زیرپوشش این نهاد و اقشار نیازمند اعطا شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، علی قلی پور افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) تمام تلاش خود را برای توانمندسازی خانواده های مستضعف از طریق ایجاد اشتغال پایدار بکار می گیرد.
وی اضافه کرد: تعداد ۱۵۹ فقره وام خود اشتغالی به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و تعداد ۶۳ فقره وام مشاغل خانگی به مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از ابتدای سال جاری با شناسایی مددجویان و اقشار نیازمندی که توانایی ایجاد اشتغال را دارند، اعطا شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت: تعداد ۱۴۳ نفر از مددجویانی که برای کسب درآمد نیاز به آموزش داشتند نیز از ابتدای امسال تاکنون به فنی و حرفه ای و مراکز آموزشی معرفی شدند که مبلغ ۳۱۸ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال در این راستا هزینه شده است.
قلی پور بیان کرد: کمیته امداد در صورت بکارگرفتن مددجویان زیرپوشش توسط کارفرمایان و موسسات خصوصی تا ۲ سال ۱۰۰ درصد حقوق بیمه کارفرما را پرداخت می کند.
وی همچنین از اجرای طرح پرورش ماهی برای مددجویان نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک خبر داد و اظهار داشت: ۱۹ طرح حوضچه پرورش ماهی فوق متراکم برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک با اعتبار ۶ میلیارد ریال اجرا شده است.
وی این طرح را نمادی از طرح های نوین کمیته امداد دانست و افزود: ۱۰۰ درصد سود حاصله از این طرح مختص خانواده های زیرپوشش کمیته امداد است.
قلی پور با بیان اینکه مددجویان در مراحل تولید، پرورش، بازاریابی و فروش مشارکت دارند، گفت: اجرای طرح های انفرادی حوضچه ماهی در آینده در منازل روستایی دارای فضای مناسب افزایش خواهد یافت.
وی افزود: ۱۹ حوضچه در این فاز توسط ۱۹ مددجو یا فرزند مددجو به کار گرفته شده است که ماهی های تولیدی آنها بعد از رهاسازی بچه ماهی و سپری کردن دوره زمانی مورد نظر وارد بازار خواهند شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت: برای اجرای این طرح در هر حوضچه ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است که از طریق تسهیلات بانکی به مددجویان پرداخت می شود.
وی افزود: درآمد حاصله نیز به خانواده مددجویان داده خواهد شد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک بیش از پنج هزار خانوار زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2287
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۲۲۲ فقره وام به مددجویان کمیته امداد اندیمشک اعطا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.