تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

ظرفیت ورزشی اندیمشک مناسب برای برگزاری مسابقات جهانی است

  • کد خبر : 2312
  • ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
ظرفیت ورزشی اندیمشک مناسب برای برگزاری مسابقات جهانی است

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی اندیمشک برای مسابقات جام تختی گفت: این شهرستان با توجه به توسعه زیرساخت ها توانایی میزبانی مسابقات مختلف را دارد.

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی اندیمشک برای مسابقات جام تختی گفت: این شهرستان با توجه به توسعه زیرساخت ها توانایی میزبانی مسابقات مختلف را دارد.

 

به گزرش اندیمشک نوین فریدون حسنوند سه شنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات جام تختی در فرمانداری اندیمشک افزود: اندیمشک از استعدادهای ورزشی بالایی برخوردار است و در رشته کشتی در سطح دنیا عناوین متعددی دارد.
وی اظهار داشت: به دلیل برخورداری اندیمشک از موقعیت های خوب در رشته کشتی، به زیرساخت های این حوزه اهتمام شده و حدود ۱۰ طرح در این بخش هدفگذاری و برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک به منظور حمایت بیشتر از رشته کشتی در دست اجرا است، افزود: با تقویت زیرساخت های این رشته شاهد موفقیت های بیشتری توسط فرزندان این شهرستان کسب خواهد شد.
حسنوند برگزاری هرچه بهتر مسابقات جام تختی را مهم دانست و بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته مسابقات جام تختی در اندیمشک فراهم می شود.
وی افزود: زمینه لازم برای برگزاری و پوشش خبری هرچه بهتر این مسابقات باید فراهم شود ضمن اینکه در سطح استان، استاندار و مسئولان مربوطه برای برگزاری بهتر این مسابقات تلاش می کنند.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز برگزاری این مسابقات را یک فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت ورزش کشتی این شهرستان و کشور عنوان کرد و گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مسابقات در اندیمشک در نظر گرفته شده است و برای میزبانی تیم های مختلف خارجی در شهرستان برنامه ریزی می شود.
پیمان جهانگیری افزود: همزمان با آغاز این مسابقات، سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی بهره برداری می شود که این سالن از مکان های ورزشی سطح بالا به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات و میزبانی شایسته، کمیته هایی تشکیل شده و پیگر امور محوله هستند.
شهرستان اندیمشک چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری میزبان سی و نهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی است.
فرماندار اندیمشک از سوی فدراسیون کشتی به عنوان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات منصوب شده است.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2312
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت ورزشی اندیمشک مناسب برای برگزاری مسابقات جهانی است بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.