تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

دشمن به‌دنبال القاء ایران هراسی است

  • کد خبر : 2349
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
دشمن به‌دنبال القاء ایران هراسی است

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: انقلاب اسلامی ما متفاوت با همه انقلاب های دنیا است، هم در پیدایش و هم در مبارزه و انگیزه انقلابیون این تفاوت دیده می‌شود.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: انقلاب اسلامی ما متفاوت با همه انقلاب های دنیا است، هم در پیدایش و هم در مبارزه و انگیزه انقلابیون این تفاوت دیده می‌شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید‌مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک، اظهار کرد: در آستانه چهل‌ سالگی انقلاب دشمن تمام امکانات خود را بکار برده تا قدرت انقلاب اسلامی را مهار کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال این است تا ایران اسلامی نتواند به جشن چهل سالگی خود برسد، گفت: استکبار این است تا با اجرای برنامه‌های مختلف ایران هراسی را به دنیا القاء کند.

امام جمعه اندیمشک گفت: تمام تلاش دشمن این است تا خدمات نظام اسلامی و مسئوولین نادیده گرفته شود، تمام برنامه این است اعتماد مردم به نیام اسلامی کم شود و بگویند مسؤولین نسبت به مردم بی تفاوت هستند.

حسینی نوری در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با فرافکنی بخصوص شایعه پردازی بدنبال تحقق اهداف خود است، گفت: عمده توطئه دشمن شایعه پراکنی و جنگ روانی است، ما نباید به شایعات دشمن دامن بزنیم.

وی برخی از خدمات نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر آمار جهانی است، سومین کشور تولید کننده داروی ام اس،یکی از کشور های برتر دارای ارتش سایبری، سومی تولید کننده دکل های انتفال برق جهان، جزو ۸ کشور برتر در زمینه فضایی،جزو ۶ کشور تولید زیر دریایی، یکی از تولید کنید لباس‌های فضانوردی، متخصصین نابینایی ، جزو کشور‌های متخصص پیوند سلوله‌ای بنیادی، سومین کشور تبدیل گاز به بنزین،به نحوی که امروز بنزین را صادر می‌کنیم.

حسینی نوری افزود: در چهل سالگی انقلاب یکی از وظایفی که داریم تبیین خدمات نظام اسلامی است.

امام جمعه اندیمشک، گفت: مکاتباتی رهبر انقلاب به جوانان اروپایی نوشته و اخیرا هم به دانشجویان ایرانی خارج از کشور نامه‌ای نوشتند برای از بین بردن این برنامه دشمن اس، تا توطئه آنان را نقش بر آب کند.

وی در ادامه افزود: مکتب اسلامی ما مکتب صلح و دوستی است در مکتب اسلام قتل یک نفر و نجات یک نفر به منزله نجات همه بشر است، لذا رهبر انقلاب به جوان اروپایی نامه می‌نویسد که متون غنی اسلامی را مطالعه کنید.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی به برکت رهبری و هدایت امام امروز در قله ایستاده است و همچنان خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2349
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دشمن به‌دنبال القاء ایران هراسی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.