تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رهاسازی آب سد دز آغاز شده است

  • کد خبر : 2353
  • 29 دی 1397 - 8:30
رهاسازی آب سد دز آغاز شده است

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: رها سازی آب دریاچه پشت سد دز آغاز شده است ولی تمهیدات لازم برای این کار اندیشیده شده است.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: رها سازی آب دریاچه پشت سد دز آغاز شده است ولی تمهیدات لازم برای این کار اندیشیده شده است.

 

پیمان جهانگیری عنوان کرد: تمهیدات لازم در ارتباط با مدیریت رهاسازی  آب مخزن سد دز اندیشیده شده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی افزود: ارتفاع آب با توجه به بارش‌های اخیر به حد مطلوب رسیده و وضعیت سد دز در حالت عادی قرار داشته و روند ورود آب به این مجموعه ادامه دارد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه مخزن سد دز اندیمشک ۲۷ متر نسبت به سال گذشته افزایش داشته، گفت: رهاسازی آب دریاچه سد دز به میزان یک هزار متر مکعب آغاز و در این ارتباط تمهیدات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب سد دز اظهار کرد: ظرفیت مخزن سد دز پس از بارش‌های اخیر به بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

جهانگیری تصریح کرد: از ۴۰ روز پیش در مناطق پایین دست استان خوزستان کارگروه‌های ویژه‌ای برای مدیریت بحران و مهار سیلاب تشکیل و تمهیدات ویژه‌ای به اجرا رسیده است‌.

فرماندار اندیمشک با اشاره به تمهیدات و آماده سازی و بسیج تمام ظرفیت‌های اداری و اجرایی شهرستان برای تامین نیازهای شهروندان و مقابله با حوادث احتمالی‌، بیان کرد: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی پس از بارندگی‌های اخیر در اندیمشک گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سد دز در شمال شرق شهرستان اندیمشک و بر رودخانه دز احداث و در مهار و مدیریت منابع آبی استان خوزستان نقش مهم ایفا می‌کند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=2353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.