تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان اندیمشک

  • کد خبر : 2377
  • 30 دی 1397 - 21:52
دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری فردی که از طریق فریب افراد در فضای مجازی مبلغ دومیلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری فردی که از طریق فریب افراد در فضای مجازی مبلغ دومیلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از پایگاه خبری پلیس اندیمشک “سرهنگ محمد عزیزی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: فرد کلاهبردار از طریق برنامه دیوار و انتخاب طعمه‌های خود از شهرستان های مختلف به بهانه خرید پتو ، برنج ،رب گوجه وغیره جهت کمک به سازمانهای خیریه فریب خوردگان را همراه با بار به شهرستان اندیمشک و دزفول دعوت می کرده و پس از جلب اعتماد و پس از تخلیه بار در خودروی همدستانش جهت پرداخت وجه به همراه مالباختگان به باجه خودپرداز مراجعه می‌کرد که در این بین با استفاده از شلوغی و همکاری همدستانش اقدام به فرار می نموده است.
سپس در پی شکایت ۶ نفر از مالباختگان مبنی بر کلاهبرداری به صورت اینترنتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اندیمشک قرار گرفت.
وی افزود : ماموران کلانتری ۱۲ پس از انجام تحقیقات گسترده و همچنین بررسی های فنی و کمین به صورت نامحسوس، یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار رب گوجه را توقیف کردند که بلافاصله سرنشینان آن اقدام به فرار نمودند و با شناسایی مالک خودرو، پس از هماهنگی با مراجع قضایی ، در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
” سرهنگ عزیزی ” ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری حدود دو میلیارد ریال با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد و هم دستان وی شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی اندیمشک در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست برای افراد ناشناس را که به صورت تلفنی با اینترنتی با عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری می‌کنند و با مشاهده موارد مشکوک سریعاً پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطالعه کرد تا نسبت به دستگیری متخلفان و فرصت طلبان اقدام شود.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=2377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0