تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دیدار چهره به چهره مسئولان اندیمشک با مردم انجام می‌شود

  • کد خبر : 2398
  • 01 بهمن 1397 - 14:32
دیدار چهره به چهره مسئولان اندیمشک با مردم انجام می‌شود

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک از دیدار چهره به چهره مسئولان این شهرستان با مردم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک از دیدار چهره به چهره مسئولان این شهرستان با مردم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ساختمان فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: هر چه در نظام اسلامی و کشور به دست آورده از برکت خون شهدا است.

وی افزود: مسئولان از دهه فجر برای دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان استفاده و مالکان انقلاب را از روند عمرانی و خدماتی کشور مطلع کنند.

فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در کنار شهروندان گفت: مدیران دستگاهای اجرایی و نهادها با حضور در مساجد پاسخگوی مطالبات شهروند باشند.

وی افزود: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و وحدت جامعه، دشمن را یک‌بار دیگر ناامید ساخته و انقلاب اسلامی با وحدت، راه توسعه و پیشرفت را ادامه داده و چراغ راه ملت‌های آزاده خواهد بود.

جهانگیری گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شکوه وحدت و یک‌پارچگی نظام و مسئولان را نمایان و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای خدمت به ملت باید کار جهادی و انقلابی را در پیش‌برد اهداف و توسعه کشور با جدیت هرچه تمام دنبال و راه توسعه کشور را هموار ساخت.

جهانگیری اظهار کرد: مسابقات کشتی جام بین‌المللی تختی با هدف وحدت‌افزایی و فعال‌سازی بخشی از ظرفیت‌های شهرستان برنامه‌ریزی و در سالن شهید سروندی اندیمشک برگزار می‌شود.

وی افزود: سالن دو هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک همزمان با برگزاری مسابقات کشتی جام بین‌المللی تختی در اندیمشک برگزار خواهد شد.

فرماندار اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک در مسیر پیشرفت قرار دارد و باید با تمام توان با توجه به ظرفیت‌ها بر مدار برنامه مسیر توسعه پایدار شهرستان شتاب گیرد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=2398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.