تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

گزارش تصویری یادواره فاتحان نبل و الزهرا در اندیمشک

  • کد خبر : 2556
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
گزارش تصویری یادواره فاتحان نبل و الزهرا در اندیمشک

اندیمشک نوین: مراسم یادواره فاتحان نبل و الزهرا سوریه شامگاه چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) این شهرستان برگزار شد.

 اندیمشک نوین: مراسم یادواره فاتحان نبل و الزهرا سوریه شامگاه چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سردار رحمان پورجوادی از فرماندهان محور مقاومت در این مراسم گفت: اگر ما نمی‌رفتیم و درمقابل اینها نمی‌ایستادیم، به تعبیر مقام معظم رهبری الان در مرزهای خودمان باید با آنها مقابله می کردیم.

وی افزود: دشمن فشار زیادی به مردم دوشهر شیعه نشین نبل و الزهرا وارد کرده بود، تعدادی از جوانان و نوجوانان این دو شهر را در مقابل دیدگان شهروندان به دارد آویخته بود و برای شکنجه و ترس مردم به همان شکل نگه داشته بود.

فرمانده ناحیه مقاومت اندیمشک نیز در ابندای برنامه شمن خوش آمد گویی گفت: اگر رشادت و فداکاری شهدا نبود شاید امروز ما هم اینجا نبودیم.

مردم شهر یکهزار شهید اندیمشک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ما مردم ولایتمدار ضمن تجدید بیعت با امام و آرمانهای انقلاب، به روح شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم درود می فرستیم.

سرهنگ احسان کریمپور افزود: ما با سرلوحه قرار دادن راه شهدا، تلاش می کنیم با وحدت میان مردم و مسئولین و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، با کار جهادی به مقابله یا تحریم ها رفته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بردهان استکبار جهانی خواهیم زد.

وی در ادامه از همه افرادی که در اجرای این برنامه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

شهرهای نبل و الزهراء در ریف‌شمالی حلب و شمال‌غربی این استان قرار دارند که حدود هفتاد هزار شهروند شیعی در آنها سکونت دارند و ساکنان این دو شهر از سال ۲۰۱۳ در محاصره تروریست‌‌ها قرار گرفتند.

 

در جریان آزادسازی دو شهر شیعه نشین نبل و الزهرا که بهمن ماه سال گذشته پس از یک محاصره حدود چهار ساله به وقوع پیوست، شهیدان احمد حاجیوند الیاسی، مراد اسکندری، مصطفی خلیلی، حبیب رحیمی منش، داوود نریمیسا، رضا عادلی، علی حسینی کاهکش، احمد مجدی، علیرضا حاجیوند قیاسی، علی محمد قربانی، مجید محمدی، عباس کردونی و صالح کردونی از استان خوزستان به فیض شهادت نائل آمدند.

 

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2556
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گزارش تصویری یادواره فاتحان نبل و الزهرا در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.