تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

نیرو های مسلح در اوج آمادگی بسر می برند/ محور نیرو های مسلح ولایت و مردم هستند

  • کد خبر : 2657
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
نیرو های مسلح در اوج آمادگی بسر می برند/ محور نیرو های مسلح ولایت و مردم هستند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک با اشاره به اقتدار و توان بالای جمهوری اسلامی گفت: محور نیرو های مسلح ولایت و مردم هستند.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک با اشاره به اقتدار و توان بالای جمهوری اسلامی گفت: محور نیرو های مسلح ولایت و مردم هستند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، امام جمعه اندیمشک در نماز وحدت که ظهر امروز در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: محور نیرو های مسلح ولایت و مردم هستند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در جمع نیرو‌های نظامی و انتظامی اندیمشک گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین نیرو های مسلح ما است و چه زیبا فرمانده ارتش بیانیه ای منتتشر کردند با این مضمون که همه ما یک محور داریم و آن ولایت و خدمت به مردم است.

وی برگزاری نماز وحدت را کار پسندیده ای دانست و گفت: ای کاش این چنین برنامه ای منوط به این زمان نشود و در برحه‌های مختلف این قبیل برنامه ها برگزار شود، چیزی که اکنون جامعه ما به آن نیازمند است همدلی و همراهی است.

هرکجا که نظام به نیرو های مسلح نیاز داشته است دوشا دوش هم ، همراه و همدل بوده اند، بخاطر اینکه یک چیز را دهیده‌اند و آن ولایت و ملت بوده و انشالله امیدواریم این روال ادامه پیداکند.

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور گفت: ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: بنا بر این بود تا در ایام دهه مبارک فجر نماز وحدت نیرو های مسلح را در مجموعه سپاه اندیمشک داشته باشیم که بحمدالله همه عزیزان اجابت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: بحمدالله امروز نیرو‌های مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی لازم بسر می برند و سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دوش به دوش هم آماده جانفشانی و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه گفت: به رقم همه توطئه های دشمن و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامی ، قدرت بازدارندگی نیرو های مسلح و بنیه دفاعی کشور روز به روز افزایش یافته و مؤلفه های اقتدار، امنیت، عزت و مقابله سریع با تهدیدات در کنار و لایت پذیری سرلوحه نیرو های مسلح ما است.

در این مراسم از طرف نیرو های مسلح شهرستان اندیمشک به فرماندار و امام جمعه اندیمشک با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2657
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نیرو های مسلح در اوج آمادگی بسر می برند/ محور نیرو های مسلح ولایت و مردم هستند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.