5 , خرداد, 1397
امام جمعه موقت اندیمشک:

مسئولین سرکشی ارز را کنترل کنند/ دولت به مشکلات اقتصادی مردم توجه و آنها را رفع کند

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به گرانی های و مشکلات اخیر افتصادی، گفت: دولت به سلطه ی ارز و دلار پایان بدهد .

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به گرانی های و مشکلات اخیر افتصادی، گفت: دولت به سلطه ی ارز و دلار پایان بدهد .

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام ولی الله مهدوی افزود: با وجود اینکه دولت مصوب کرد که دلار در معاملات بانکی نقشی نداشته باشد و یوروو را جایگزین آن شود، اما‌نباید بازهم گرفتار یک ارز خارجی شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: چرا نباید معاملاتی که با کشورها داریم با پول خود ان کشور ها باشد؟ چه ضرورتی دارد که مانند این ۳۰ الی ۴۰ سال با دلار تحت فشار قرار بگیریم؟

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: بانک مرکزی موظف است این موضوع را سریع تر عملی کند و مجلس موظف است آن را پیگیری کند .

وی تصریح کرد: وکلای ملت در بحث مسائل اقتصادی باید وارد شوند، متاسفانه دولت توپ را به زمین مجلس و مجلس هم توپ را به زمین دولت می اندازد.

وی با اشاره به افزایش نرخ بعضی از کالا ها بدون هیچ دلیلی افزود: برخی از مسئولین اداره صنعت معدن تجارت می گویند که ما اطلاع از افزایش قیمت نداریم! خوب اگه شما اطلاع ندارید پس چه کسی باید اطلاع داشته باشد؟!

حجت الاسلام مهدوی گفت: باید قاطع تر وارد شوید دولت نظارت هایش را بیشتر کند و قوه قضائیه برای حل معضلات اقتصادی قاطع تر عمل کند .

وی گفت: بنای آمریکا و شیوه استکباری اش این است که بتواند با فشار اقتصادی انقلاب را به چالش بکشاند خوب شما که الان میدانید چرا نشستید، خوب برخورد کنید، با گران فروشان و اختلاس گران برخورد کنید ،با هر کسی کارشکنی می کند با قاطعیت برخورد کنید.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه در حفظ نظام اسلامی نباید هیچگونه کوتاهی کنیم، افزود: هم دولت ، مجلس و هم قوه قضائیه موظف اند با شدت و قاطعیت برای حفظ نظام اسلامی ، تقویت بنیان های نظام ، خون شهدا و حفظ استقامت مردم دستگاه های متولی با قاطعیت بیشتر برخورد کنند .