تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

گاز رسانی به ۲۴ روستای اندیمشک آغاز شد

  • کد خبر : 2702
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
گاز رسانی به ۲۴ روستای اندیمشک آغاز شد

اندیمشک نوین: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک طی آئینی با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

اندیمشک نوین: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک طی آئینی با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این آیین با ابراز خرسندی از تحقق اهداف این مجموعه، خدمت به مناطق محروم را از اولویت های این شرکت دانست.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هیچ روستایی با وجود برخورداری کشور از نفت و گاز تا قبل از انقلاب اسلامی گازرسانی نشده بود.
فریدون حسنوند افزود: اکنون بیش از ۲۷ هزار روستا در کشور از نعمت گاز برخوردار شده اند و ۴۵ هزار روستا نیز قابلیت گازرسانی دارند که این کار در حال انجام است.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی پشتوانه انقلاب هستند و مسئولان در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام راحل (ره) برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان نیز اظهار داشت: ۶۵ درصد بخش روستایی شهرستان اندیمشک از نعمت گاز برخوردار است که به همت دولت تدبیر و امید و شخص وزیر نفت، رئیس کمیسیون انرژی و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طرح عظیم گازرسانی در ۲ فاز در اندیمشک اجرا می شود.
وی گفت: اعتبار این ۲ فاز ۵۵۰ میلیارد ریال است که یک فاز آن کلنگ زنی شده و فاز دیگر آن نیز از امروز آغاز شده است.
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این آیین گفت: طرح گازرسانی به بخش الوار گرمسیری گامی مهم برای محرومیت زدایی و رفاه بیشتر ساکنان این منطقه است.
وی افزود: با تحقق این طرح های مهم و همچنین تحقق طرح های دیگر در دست اجرا در بخش آب، راه و سایر حوزه ها شاهد بهبود خدمات در این منطقه خواهیم بود ضمن اینکه تاکنون طرح های مختلفی در این بخش اجرا شده است.

گازرسانی به روستاهای گلخانه، کوشکی یک، کوشکی ۲ و نمک تلخه به طول ۵۵ کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری افزون بر ۸۲ میلیارد ریال بهره برداری شد.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک ۱۷۸ روستا دارد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2702
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گاز رسانی به ۲۴ روستای اندیمشک آغاز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.