تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

یادواره شهدای غواص اندیمشک برگزار شد

  • کد خبر : 2745
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
یادواره شهدای غواص اندیمشک برگزار شد

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اهواز گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها این را بدانند مردم در تبعیت از رهبری لحظه ای تردید نخواهند کرد.

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اهواز گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها این را بدانند مردم در تبعیت از رهبری لحظه ای تردید نخواهند کرد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در اولین یادواره شهدای غواص شهرستان اندیمشک که در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز از تنگه باب المندب تا شرق مدیترانه تبدیل به یک جبهه واحد شده و یک صدا دارد و آن صدای هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه است.
امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن به دنبال این بود تا این خطه و نگین افتخارآمیز خوزستان و ایران و این جاده استراتژیک اندیمشک را بگیرد اما مردمان این دیار داغ آن را بر دل دشمنان گذاشتند، شما در این عرصه قدرت‌نمایی کردید.
حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی افزود: آمریکایی‌ها این را بدانند ترامپ ملعون، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها بدانند این ملت سلحشور و شهیدپرور که حتی برای یک لحظه در پیروی و اطاعت از رهبرشان هیچ تردیدی به دل راه نخواهند داد.
وی با اشاره به این نکته که شهدا همیشه زنده اند، افزود: امروز شهدا ما را دعوت کردند و ما میهمان شهدا هستیم و ما آمده‌ایم تا زنده باشیم یاد و نام شهدا برای همیشه زنده است.
وی افزود: همین جوان‌های ما کمر صدام را شکستند، این جوانان راه خدا را انتخاب کردند جوان‌هایی که شهادت طلب و پایبند به اسلام و انقلاب بودند، امروز باید به این شهدا مراجعه کنیم.
امام جمعه موقت اهواز افزود: رمز سعادت ما برخلاف چیزی که برخی‌ها بدنبال القاء آن بودند، که کلید و رمز رفع مشکلات ارتباط با شیطان بزرگ آمریکاست، اما اینطور نیست و به تبعیت از بیان مقام عظمی ولایت رمز موفقیت اقتدای به خدا است.
وی افزود: شهدا به ما یاد دادن سینه را سپر گلوله می کنیم اما این کشور امام زمان پایدار خواهد ماند و از وحدت انسجام ما کم نخواهد شد، این درس شهداست برای مردم شهیدپرور ، سلحشور و قهرمان است.
وی با اشاره به اینکه همین شهدا شرافت امروز ما را رقم زدند، افزود:جوان‌هایی که شهادت طلب و ولایت پذیر بودند، باید به این شهدا مراجعه کنید.
وی افزود: شهدا افق‌های آینده را می دیدند این شهدا زمینه ساز انقلاب بزرگ جهانی مهدی موعود هستند.
سرهنگ نجفوند در ابتدای این مراسم گفت: امروز پاسداشت شهدای غواص گردان حمزه سیدالشهدا شهرستان دزفول و اندیمشک است، خون بچه های اندیمشک و دزفول در یک سنگر ریخته شده است.
۱فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) افزود: امواجی که خون این شهدا درست کرد در نبل و الزهرا دیدیم، امروز لالایی مادران نبل و الزهرا پیام استقامت مجاهدت و پاسداشت این پاسداران ایران زمین است و ما نباید اجازه بدهیم کسانی به هر دلیلی بین این دو شهر و فرزندان ما اختلاف و تفرقه بیاندازد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2745
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای یادواره شهدای غواص اندیمشک برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.