تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در خوزستان

  • کد خبر : 2830
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۱۸
اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در خوزستان

اندیمشک نوین: رئیس پلیس راه خوزستان از اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۸ خبر داد.

اندیمشک نوین: رئیس پلیس راه خوزستان از اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی کشور، جهت ارتقای ضریب ایمنی و روانی ترافیک، از روز شنبه (۲۵ اسفندماه) تا روز شنبه (۱۷ فروردین ماه) محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای پرترافیک خوزستان اعمال می‌شود.
وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خوزستان و سایر نقاط کشور ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در (۱۳ فروردین ماه) در کلیه محورهای برون شهری خوزستان و کشور ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به محدودیت‌های محورهای خوزستان، گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در محور پلدختر – اندیمشک و بالعکس از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه ممنوع است. همچنین تردد این خودروها در این مسیر از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ در روزهای ۱۴تا ۱۶ فروردین‌ماه ممنوع خواهد بود.
دولتشاهی ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و روزهای ۱۴ تا ۱۶ فروردین‌ماه در محور گچساران – بهبهان و بالعکس ممنوع است.
وی ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و همچنین از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارم، هشتم، نهم، دوازدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین‌ماه در محور ایذه – شهرکرد و بالعکس ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسیرهای تردد اتوبوس‌های راهیان‌نور، گفت: تردد کلیه اتوبوس‌های کاروان راهیان‌نور از ۲۵ اسفند‌ماه تا ۱۶ فروردین‌ماه در محور ایذه – شهرکرد و بالعکس ممنوع می‌شود و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد- الیگودرز – اصفهان – شهرکرد به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.
دولتشاهی با اشاره محدودیت‌های محمولات ترافیکی، تصریح کرد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند از ساعت ۷:۰۰ روز شنبه (۲۵ اسفند‌ماه) تا ساعت ۷:۰۰ روز دوشنبه ( ۵ فروردین‌ماه) و همچنین از ساعت ۷:۰۰ روز پنجشنبه (۸ فروردین‌ماه) تا ساعت ۷:۰۰ روز یکشنبه (۱۸ فروردین‌ماه) در تمامی راه‌های اصلی برون شهری ممنوع است.
وی افزود: همچنین صدور مجوز عبور برای خودروهای ترافیکی از ۲۵ اسفند‌ماه تا ۱۷ فروردین‌ماه ممنوع می‌شود. البته در روزهای پنجم، ششم و هفتم فروردین‌ماه برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده، مجوز عبور محموله صادر می‌شود.
رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص محدودیت‌های خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی، بیان کرد: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از ساعت ۷:۰۰ روز شنبه (۲۵ اسفند ماه) تا ساعت ۷:۰۰ روز دوشنبه ( ۵ فروردین‌ماه) و همچنین از ساعت ۷:۰۰روز پنجشنبه (۸ فروردین‌ماه) تا ساعت ۷:۰۰ روز یکشنبه (۱۸ فروردین‌ماه) ممنوع خواهد بود. همچنین این خودروها در سایر ایام اجرای طرح نوروز سال ۹۸ صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین‌راهی خواهند بود.
دولتشاهی ادامه داد: در تمام محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی (به جز تانکرهای ترانزیتی) و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه، تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن مسیرها اجرا می‌شود و یا در طول سال ممنوعیت تردد دارند.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2830
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز ۹۸ در خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.