تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

کارگران شهرداری اندیمشک ۱۱ ماه معوقات مزدی طلب دارند

  • کد خبر : 2840
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کارگران شهرداری اندیمشک ۱۱ ماه معوقات مزدی طلب دارند

اندیمشک نوین: کارگران مجموعه شهرداری اندیمشک در استان خوزستان حدود ۱۱ ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند. عضو شورای شهر اندیمشک می‌گوید: منابع مالی کافی برای پرداخت دستمزد کارگران و هزینه‌های جاری نداریم.      به گزارش اندیمشک نوین، جمعی از کارگران مجموعه شهرداری اندیمشک از مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند. به گفته […]

اندیمشک نوین: کارگران مجموعه شهرداری اندیمشک در استان خوزستان حدود ۱۱ ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند. عضو شورای شهر اندیمشک می‌گوید: منابع مالی کافی برای پرداخت دستمزد کارگران و هزینه‌های جاری نداریم. 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، جمعی از کارگران مجموعه شهرداری اندیمشک از مطالبات مزدی پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گفته این کارگران، علیرغم اینکه از آغاز سال ۹۷ تاکنون حدود ۱۲ماه گذشته است اما تا این لحظه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی حدود ۷۰۰ کارگر شهرداری اندیمشک اقدامی صورت نگرفته است.

این کارگران که در مجموعه شهرداری اندیمشک به صورت رسمی و قراردادی مشغول به کار هستند، از دیرکرد حقوق خود ناراضی هستند. آنها در خصوص مطالبات خود گفتند: کارفرما هر ۴۰ تا ۵۰ روز یکبار یکماه حقوق می‌دهد اما این حقوق مربوط به طلب مزدی یک سال گذشته است.

طبق اظهارات کارگران ‌شهرداری اندیمشک؛ آخرین حقوقی که شهرداری به آنها پرداخت کرده، مربوط به اردیبهشت ماه است که آن را با تاخیر ۱۱ ماهه اخیرا پرداخت کرده است. آنها اظهار داشتند: اضافه‌کاری آنها نیز به‌صورت حداقلی پرداخت می‌شود.

به نقل از کارگران شهرداری اندیمشک نقل می‌شود که؛ پیش از این پرداخت حق بیمه کارگران نیز با مشکل پرداخت مواجه شده بود که اخیرا با همکاری تامین اجتماعی مشکل مرتفع شده است.

این کارگران همچنین از احتمال عدم پرداخت معوقات قبل از پایان سال ابراز نگرانی کردند و گفتند: در این روزها که همه مردم در تکاپو برای خرید شب عید هستند، ما شرمنده همسر و فرزندان‌مان هستیم و کسی هم صدای ما را نمی‌شنود.

کارگران با بیان اینکه خواهان دریافت معوقات مزدی خود هستند و از مسئولان می‌خواهند به مشکلات شهرداری اندیمشک و کارگرانش رسیدگی کنند، افزودند: با وجود آنکه مسئولان شهرستانی بویژه شورای شهر اندیمشک در جریان مشکلات شهرداری و کارگرانش قرار دارند اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2840
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگران شهرداری اندیمشک ۱۱ ماه معوقات مزدی طلب دارند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.