تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

آئین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2856
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
آئین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می‌شود

اندیمشک نوین: آئین وداع با یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می‌شود.

اندیمشک نوین: آئین وداع با یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان و دیار دلیرمرد جبهه‌های حق علیه باطل سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) تشییع می‌شود.

قرار است پیکر مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در ایام ماه مبارک رجب و در آستانه ولادت با سعادت و فرخنده حضرت امیرالمومنین علی (ع) امسال میهمان شهر یک هزار اندیمشک در شمال استان خوزستان شود.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان، علما و روحانیون در شهر اندیمشک تشییع می‌شود و پس از آن در محل در نظر گرفته شده در پادگان شهید زین الدین آرام می‌گیرد.

پس از انتقال پیکر مطهر شهید به شهرستان اندیمشک، آئین وداع با این لاله بی نشان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در خیابان ۴۵ متری دیار سردار شهید توکل قلاوند و سردار شهید حسین شهاوند برگزار می‌شود.

آئین وداع با یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز شنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ از ساعت ۲۰ در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می‌شود و مردم استان خوزستان در کنار این لاله زهرایی به نجوا با خداوند می‌پردازند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2856
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آئین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.