تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

دستگیری سارقان مسلح با ۳۰ فقره سرقت در اندیمشک

  • کد خبر : 2859
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
دستگیری سارقان مسلح با ۳۰ فقره سرقت در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان اندیمشک خبر داد.

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان اندیمشک خبر داد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف در سطح اندیمشک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اندیمشک با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند محل اختفای ۴ عضو باند سارقان مسلح که دارای سابقه چندین فقره انواع سرقت در پرونده خود بودند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی هر ۴ نفر را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره انواع سرقت از قبیل ۴ فقره سرقت مسلحانه، ۹ فقره به عنف و ۱۷ فقره سرقت عادی در سطح شهرستان اندیمشک اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۴۰ عدد فشنگ شکاری، یک عدد کلت پلاستیکی، ۲ قبضه تفنگ بادی، ۲ عددکلاه گیس و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی ازقبیل تلویزیون LED ،تلفن همراه، انواع ساعت مچی زنانه و مردانه، عینک آفتابی، دوربین عکاسی، انواع ادکلن، طلاجات و بدلیجات، تبلت، لپ تاپ و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با قدردانی از تعامل ارزنده شهروندان با پلیس در انجام مأموریت های محوله، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=2859
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری سارقان مسلح با ۳۰ فقره سرقت در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.