5 , خرداد, 1397

مذاکره اسکایپی استقلال با مامه تیام

اندیمشک نوین: مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال برای مذاکره با مدیر برنامه های تیام به ترکیه سفر کردند.

اندیمشک نوین: مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال برای مذاکره با مدیر برنامه های تیام به ترکیه سفر کردند.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ورزش سه، باشگاه استقلال با انتشار گزارشی، آخرین وضعیت همکاری با تیام برای سال آینده را تشریح کرد. در این گزارش آمده است:

سیدرضا افتخاری مدیر عامل و سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال برای مذاکره با مدیر برنامه های تیام و این بازیکن راهی استانبول شدند. مذاکرات بسیار فشرده میان طرفین در استانبول برگزار شد و ساعت ها درباره مسائل مختلف، گفت و گو میان دو طرف انجام گرفت که به منظور اطلاع رسانی و آگاهی هواداران عزیز استقلال گزارشی در این خصوص تقدیم می شود:

در ارزشمند بودن و اثر گذاری مامه تیام تردیدی وجود ندارد. این بازیکن بهترین عملکرد ممکن را در استقلال داشت و گلهایی به ثمر رساند که هرگز از یاد و خاطره هواداران عزیز پاک نخواهد شد. باشگاه استقلال از امضای قرارداد با این بازیکن بسیار خوشحال است و با توجه به ارزشی که او دارد و خاطرات خوبی که برای استقلال و هوادارانش ساخته و علاقه هواداران گرامی به حفظ او، تمام سعی و تلاش خود را برای ادامه حضور این بازیکن به کار بسته است. به همین دلیل و بر خلاف روال معمول، مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه معاون ورزشی باشگاه و یکی از حامیان و نزدیکان استقلال که همواره در شرایط سخت به این باشگاه و خود تیام نیز کمک کرده، راهی کشور ترکیه شدند.

نمایندگان باشگاه استقلال ساعت ۶ صبح دیروز به ترکیه رسیدند و مستقیما با ورود به ترکیه از ساعت ٧ صبح تا ۴ بعدازظهر مذاکرات فشرده ای میان طرفین صورت گرفت اما نکته قابل ذکر این که با وجود هماهنگی قبلی، تیام در ترکیه حضور نداشت و مذاکرات را به مدیر برنامه های خود موکول کرد که البته به صورت تصویری و تلفنی در جریان جزییات روند مذاکرات قرار داشت و در خصوص مسائل مختلف به صورت تلفنی و تصویری با مدیر برنامه خود و مسئولان باشگاه در ارتباط بود. از جانب باشگاه پیشنهاد بسیار خوبی به این بازیکن داده شد؛ پیشنهادی حتی بهتر از پیشنهاد سال قبل. باشگاه استقلال تمام توان خود را به کار گرفت تا نهایت انعطاف را در مذاکرات داشته باشد تا تیام با خیال آسوده فصل آینده با لباس آبی در مسابقات ظاهر شود.

در خصوص جزییات صحبت های نهایی انجام شد و باشگاه استقلال پیشنهاد خود را با انعطاف بسیار، جزییات و رقم بسیار مناسب و بهتر از قبل به مهاجم ارزشمند خود ارائه کرد. با توجه به صحبت های این بازیکن و مدیر برنامه هایش، باشگاه در انتظار پاسخ نهایی آنها است. مدیر برنامه های این بازیکن طبق آخرین صحبت ها به باشگاه اعلام کرد در اولین فرصت و پس از گفت و گوی نهایی با خود این بازیکن پاسخ نهایی را اعلام می کند. باشگاه استقلال باز هم تاکید دارد که تیام یک بازیکن ارزشمند است و با توجه به درخواست هواداران برای ادامه حضور او، مدیران باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند و حالا در انتظار پاسخ نهایی هستند. باشگاه استقلال امیدوار است که این بازیکن با قرارداد و شرایط جدید در جمع آبی پوشان ماندنی شود.

مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال هم اکنون در فرودگاه ترکیه هستند که نیمه شب به تهران برگردند.