تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تیم وزنه برداری بانوان اندیمشک قهرمان خوزستان شد

  • کد خبر : 3065
  • 07 اردیبهشت 1398 - 19:24
تیم وزنه برداری بانوان اندیمشک قهرمان خوزستان شد

اندیمشک نوین: اولین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان خوزستان با قهرمانی مقتدرانه تیم بانوان اندیمشک همراه بود.

اندیمشک نوین: اولین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان خوزستان با قهرمانی مقتدرانه تیم بانوان اندیمشک همراه بود.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، اولین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری بانوان خوزستان در اهواز، سالن شهدای وزنه برداری خوزستان و به میزبانی هیئت وزنه برداری اهواز برگزار گردید.

در این مسابقات که برای اولین بار در استان خوزستان برگزار گردید، ۴۰ ورزشکار از سراسر استان با هم به رقابت پرداختند، که در پایان نفرات برتر به ترتیب زیر می‌باشند.

نفرات برتر در رده سنی نوجوانان تارا بلدی از اهواز در دسته ۴۰ کیلوگرم، آرزو الیاسی از اندیمشک در دسته ۴۵ کیلوگرم، مینا موسوی از اندیمشک در دسته ۴۹ کیلوگرم، شبنم صالحی از شهرستان ایذه در دسته ۵۵ کیلوگرم، مهدیس السادات قریشی از اهواز در دسته ۵۹ کیلوگرم، فاطمه گراوند از اهواز در دسته ۶۴ کیلوگرم، نیایش سلیمانی از اهواز در دسته ۷۱ کیلوگرم، سوگند نعامی از  بندر امام در دسته ۸۱ کیلوگرم، هستی محمدی از اهواز در دسته ۸۱+ کیلوگرم است.

تیم‌های برتر رده سنی نوجوانان  هیئت وزنه برداری اهواز، هیئت وزنه برداری اندیمشک، هیئت وزنه برداری بندر امام، هیئت وزنه‌برداری ایذه بود.

نفرات برتر در رده سنی جوانان و بزرگسالان نگین ملک هدایت از اندیمشک در دسته ۵۵ کیلوگرم، عاطفه مکوندی از اهواز در دسته ۵۹ کیلوگرم، رویا ریون از اهواز در دسته ۶۴ کیلوگرم، آزاده غیبی از اهواز در دسته ۷۱ کیلوگرم، فریده دلاوری از اندیمشک در دسته ۷۶ کیلوگرم، فریبا شیرمهد از اندیمشک در دسته ۸۱ کیلوگرم، زهره کریمی از اهواز در دسته ۸۷ کیلوگرم، مرضیه پویان فر از شوشتر در دسته ۸۷+ کیلوگرم هستند.

تیم‌های برتر رده سنی جوانان و بزرگسالان هیئت وزنه برداری اندیمشک، هیئت وزنه برداری اهواز، هیئت وزنه برداری شوشتر، هیئت وزنه برداری  ایذه،  هیئت وزنه برداری  دزفول، هیئت وزنه برداری بندر امام است.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=3065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.