تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فرماندار اندیمشک:برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان تلاش شود

  • کد خبر : 3073
  • 10 اردیبهشت 1398 - 16:07
فرماندار اندیمشک:برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان تلاش شود

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به شرایط مناسب برای تحول در تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت:برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان باید تلاش بیشتری انجام شود.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به شرایط مناسب برای تحول در تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت:برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان باید تلاش بیشتری انجام شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در فرمانداری افزود: طی سال های اخیر طرح های مختلفی در حوزه آموزش و پرورش اندیمشک احداث شده است.
وی افزود:در حال حاضر شهرستان اندیمشک به لحاظ برخورداری از فضای مناسب آموزشی و ورزشی در سطح استان خوزستان کم نظیر است اما با وجود چنین امکانات و زیرساخت های مناسبی ، هنوز به لحاظ علمی به آن چه شایسته آن هستیم دست پیدا نکرده ایم.
جهانگیری گفت:باید زمینه ای برای توسعه علمی در مدارس و موفقیت های بیشتر دانش آموزان در عرصه های علمی فراهم گردد که در این زمینه نقش خانواده ها مهم است و باید با مشارکت خانواده های برای کسب عناوین برتر علمی تلاش شود.
فرماندار اندیمشک نقش تعلیم و تربیت را در رشد جامعه محوری دانست و افزود: نباید با تعلل و یا کوتاهی در تعلیم و تربیت ، به آینده کشور و شهرستان خدشه وارد شود.
وی تربیت نسلی صاحب علم و اندیشه ، سالم و صالح را از اهداف محوری جامعه اسلامی دانست و گفت:آموزش و پرورش نباید از اهداف واقعی خود در این راستا دور شود ضمن اینکه باید موضوع تشویق دانش آموزان برتر برای ترغیب بیشتر این نسل برای پیشرفت ، مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: دانش آموزان اندیمشک از استعداد قابل توجهی در رشته های مختلف برخوردارند که باید با برنامه ریزی مناسب و حمایت های اصولی ، این استعدادها در مسیر صحیح هدایت گردد.
وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن افزود:تلاش دشمن برای انحراف فکری و فرهنگی دانش آموزان شدت گرفته است و نباید از این موضوع غافل شویم.
جهانگیری تحقق برنامه های علمی و فرهنگی در سطح مدارس را منوط به همدلی جمعی و تلاش همه اعضای شورای آموزش و پرورش دانست.
وی گفت:در مجموع بیش از ۲۷ هزار دانش آموز در اندیمشک و الوار گرمسیری مشغول تحصیل هستند که نیازمند تلاش وسیع در حوزه تعلیم و تربیت می باشند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=3073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.