تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استاندار خوزستان:خدمات نظام در همه ابعاد ملموس است

  • کد خبر : 3156
  • 03 خرداد 1398 - 11:38
استاندار خوزستان:خدمات نظام در همه ابعاد ملموس است

اندیمشک نوین: استاندار خوزستان گفت:خدمات انقلاب اسلامی در همه ابعاد و بخش های جامعه قابل مشاهده و ملموس است.

اندیمشک نوین: استاندار خوزستان گفت:خدمات انقلاب اسلامی در همه ابعاد و بخش های جامعه قابل مشاهده و ملموس است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، غلامرضا شریعتی پنج شنبه شب در آئین افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ پروژه فرهنگی آموزشی در اندیمشک افزود:نباید با بزرگنمایی کمبودها ، این خدمات ارزنده را نادیده گرفت.
وی افزود:در اقصی نقاط کشور در زمینه های مختلف طرح ها و پروژه های بزرگی ساخته شده که سبب متحول شدن زیرساخت ها شده است.
وی افزود:دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن این خدمات است و باید با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم ، نسبت به تشریح این خدمات نظام اسلامی تلاش شود.
شریعتی این خدمات دهی به مردم را حق آنها دانست و گفت:با متحول شدن زیرساخت ها ، جامعه اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کرده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم همدلی و تلاش جهادی را برای توسعه ضروری دانست و گفت:توسعه هر منطقه ای منوط به برخورداری از توانایی و امکاناتی است که با تکیه بر این داشته ها ، توسعه فراهم می شود.
فریدون حسنوند افزود:داشتن مردمی باانگیزه ، مدیران توانمند و امکانات مناسب ، به شتاب بخشی روند توسعه کمک شایانی می کند.
وی بیان کرد:در شهرستان اندیمشک با بهره گیری از همه فرصت ها ، در بخش های متعدد ، پروژه های بسیار خوبی در حال اجرا است.
نماینده اندیمشک افزود:دغدغه اشتغال و اقتصاد همواره مورد نظر بوده لذا حضور وزرا برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های متعدد از جمله نیروگاه ، پتروشیمی و فولاد برای این مهم است.
وی گفت:اگر دهها مسئول کشوری برای تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، اقتصاد و اشتغال به این شهرستان می آیند به دلیل اهمیت رسیدگی هرچه بیشتر به مطالبات مردم و توسعه هر چه بیشتر شهرستان است.
وی افزود: تداوم این مسیر نیازمند تشویق ها و پشتوانه مردم است که با برخورداری از این دلگرمی ، تلاش ها مضاعف می شود و توسعه و آبادانی در اندیمشک بیشتر خواهد شد.
فرماندار اندیمشک هم گفت:تحریم های دشمن در تحقق دهها طرح عمرانی در اندیمکش بی تاثیر بوده و با تلاش شبانه روزی مسئولین این شهرستان ، گام های بزرگی برداشته شده است.
پیمان جهانگیری افزود:حدود ۵۰ پروژه فرهنگی آموزشی در اندیمشک در دست اجرا است که بخشی از آنها بهره برداری شده و مابقی هم به زودی افتتاح می شوند.
وی اجرای این طرح ها را در شهرستان گامی بزرگ در توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی عنوان کرد.
امام جمعه اندیمشک هم گفت::انقلاب آموزشی از اهداف انقلاب بوده است که بدون زیرساخت محقق نمی شود.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود:اگر فضای مناسب نباشد و زیرساخت مهیا نشود این انقلاب آموزشی صورت نمی گیرد و لذا از تلاش مسئولین در راستای تحقق پروژه های مختلف در اندیمشک تقدیر می شود.
مدیرکل نوسازی مدارس نیز در این آئین بر ضرورت همدلی برای تحقق طرح های بیشتر تاکید کرد.

در این آئین ۱۸ پروژه فرهنگی آموزشی شامل چندین خانه عالم ، مسجد و مدرسه با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه آموزشی فرهنگی دیگر شامل چندین مدرسه و مجتمع فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=3156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0