8 , خرداد, 1397
فرماندار شهرستان اندیمشک:

نقش زنان جامعه اسلامی در تمام عرصه ها ستودنی است

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: زنان جامعه اسلامی پابه پای مردان در تمام عرصه ها حضور ارزنده و سازنده داشته و نقش آنها ستودنی است.

اندیمشک نوین: فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: زنان جامعه اسلامی پابه پای مردان در تمام عرصه ها حضور ارزنده و سازنده داشته و نقش آنها ستودنی است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، فرمانداری پیمان جهانگیری در نشست با اعضای کمیسیون بانوان افزود: دوران انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و عرصه های علمی،فرهنگی،اجتماعی و ورزشی مملو از نقش آفرینی بانوان مسلمان است.

وی تصریح کرد: اسلام جایگاه ویژه ای برای زنان قائل و حفظ شان و جایگاه آنها را مورد تاکید قرار داده است.

وی اضافه کرد:بانوان مسلمان در چهارچوب ارزش های اسلامی به خوبی در حفظ و پاسداری از قداست جایگاه بانوی مسلمان همت کرده اند.

=جهانگیری اضافه کرد: شهدای والامقام،جانبازان سرافراز و ایثارگران پرورش یافته دامان مادران مسلمانی هستند که برای دفاع از ارزش های اسلامی فرزندان خود را راهی میادین نبرد علیه باطل کردند.

=وی با تاکید بر تلاش برای رفع دغدغه های بانوان در شهرستان گفت: با پیگیری و همکاری ارزنده دکتر حسنوند نماینده شهرستان برای تحول در بخش های مربوط به بانوان طرح هایی مانند سالن ورزشی حجاب و استخر دریا راه اندازی شد ضمن اینکه برای طرح های دیگر هم برنامه ریزی شده است.

=وی راه اندازی بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان و طرح های فرهنگی تفریحی را از دیگر طرح های مورد نظر برای بانوان دانست و گفت : برای تحقق چنین طرح هایی تلاش می شود.

=وی خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی بانوان شهرستان،زمینه برای استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت ها و استعدادها در بخش های مختلف مهیا می شود.

=مژگان دالوند مشاور امور بانوان فرماندار اندیمشک هم با تشریح عملکرد مجموعه کمیسیون بانوان با قدردانی از حمایت های مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان و دکتر حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری دهها جشنواره،دهها دوره اموزشی،کلاس های قرانی،دوره های مشاغل خانگی،دوره های آموزش امور هنری و فرهنگی و برنامه های متنوع مناسبتی بخشی از خدمات این مجموعه بوده است.

اخبار روزانه شهرستان اندیمشک را از طریق کانال روابط عمومی فرمانداری دنبال بفرمایید.