تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

شهرهای اندیمشک آمار بالایی در کشفیات مواد مخدر دارند

  • کد خبر : 3294
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
شهرهای اندیمشک آمار بالایی در کشفیات مواد مخدر دارند

اندیمشک نوین: رحیمی خدارحمی، با بیان اینکه شهرهای اندیمشک و بهبهان آمار بالایی در کشفیات مواد مخدر در استان خوزستان دارند، گفت: در سه ماهه سال ۹۸، بیش از ۱۱ هزار پرونده مختومه شده است.

اندیمشک نوین: رحیمی خدارحمی، با بیان اینکه شهرهای اندیمشک و بهبهان آمار بالایی در کشفیات مواد مخدر در استان خوزستان دارند، گفت: در سه ماهه سال ۹۸، بیش از ۱۱ هزار پرونده مختومه شده است.

 

 

به گزارش  اندیمشک نوین، خداکریم رحیمی بهمنیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور عملکرد دستگاه قضایی اندیمشک، اظهار کرد: در مجموع سه ماهه اول سال ۹۸ کل پرونده های ورودی ما در مجموعه‌ دادگستری، دادسرا و دادگاه ۱۰ هزار و ۹۴۸ پرونده بوده و ۱۱ هزار و ۹۹ پرونده مختومه و رای صادر است.

رئیس دادگستری اندیمشک، سرقت، ضرب و جرح و تصادفات را بیشترین جرم های شهرستان عنوان کرد و افزود: در پرونده های حقوقی هم بیشترین پرونده ها مطالبات به قتل و با اختلافات ناشی زا مالکیت در املاک است.

وی به عملکرد شورای حل اختلاف اشاره کرد و ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۹۸، جمع پرونده های وارده هزار و ۵۰۷ فقره بوده که چهار هزار و ۹۰ پرونده منجر به سازش شده و این آمار خوب و قابل قبولی برای مصالحه در شورا است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷، سه هزار و ۴۰۰ پرونده مصالحه و سازش شده است، اضافه کرد: همچنین ۱۲ فقره قتل با تلاش شبانه روزی اعضای شورای حل اختلاف سازش شده است که برای تعدادی از آنها همایش هایی با حضور سران، بزرگان و مسئولان برگزار کردیم که رضایت خانواده ها را در پی داشته است.

رحیمی بهمنیاری، با اشاره به اینکه درصد بالایی از پرونده‌های ما در دادگاه کیفری، چه در دادسرا و چه در دادگاه های حقوقی ناشی از عدم کارایی سایر دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: این به معنی آن است که بعضی از دستگاه های اجرایی به درستی نتوانستند وظایفشان را انجام دهند که متاسفانه تبدیل به معضل و در نهایت تشکیل پرونده شده است.

وی با بیان اینکه ما قبول داریم شاید به آن نحوی که ما و خود مردم بخواهیم، امنیت در شهرستان برقرار نمی شود، ابراز کرد: شهرستان اندیمشک با توجه به موقعیت استراتژیکی که دارد به دلیل هم مرز بودن با سه استان دارای شرایط خاص خودش است.

وی بیان کرد: مرزهای شهرستان به استان لرستان خیلی گلوگاهی برای ورود و خروج موارد مخدر ندارد که با این حال در بحث کشفیات، مواد مخدر و کالای قاچاق نسبت به شهرستان های دیگر استان حرف اول را می زند.

رئیس دادگستری اندیمشک، با اشاره به اینکه شهرهای اندیمشک و بهبهان آمار بالایی در کشفیات مواد مخدر در استان خوزستان دارند، اذعان داشت: خوشبختانه تاکنون در شهرستان اندیمشک، موضوع خاصی در خصوص مفسدان اقتصادی گزارش نشده است .

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3294
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهرهای اندیمشک آمار بالایی در کشفیات مواد مخدر دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.