تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت های برتر است

  • کد خبر : 3314
  • 06 تیر 1398 - 18:55
امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت های برتر است

اندیمشک نوین: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در نشست بصیرتی که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، گفت:جمهوری اسلامی در مقیاس بین المللی حرف اول را می‌زند و در موضوعات مختلف از جمله موشکی، نظامی و پهپاد جز ابر قدرت‌های برتر جهان هستیم.

اندیمشک نوین: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در نشست بصیرتی که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، گفت:جمهوری اسلامی در مقیاس بین المللی حرف اول را می‌زند و در موضوعات مختلف از جمله موشکی، نظامی و  پهپاد جز ابر قدرت‌های برتر جهان هستیم.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، گفت: امروز یک خلع معنوی ایجاد شده اما از اسلام ناب چیزی گفته نشده به این علت است که شاهد ترویج و گسترش فرقه های ظاله هستیم.
وی گفت: هفت هزار روایت از آخرالزمان وجود دارد که ۱۲۰۰ تا آنها مربوط به ظهور حضرت حجت است که یکی از آنها انقلاب اسلامی می‌باشد.
آن انقلاب مواردی که زمینه ساز ظهور حضرت حجت است همین انقلاب اسلامی است، امروز کسی جلودار جمهوری اسلامی نیست، دیدیم که تمام دنیا گفتند اسد باید برود اما جمهوری اسلامی اصرار به ماندن آن داشت در نهایت اسد ماند و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار،گفت: استکبار جهانی داعش را برای یک پروسه صد ساله طراحی کرده بود، اما جمهوری اسلامی ظرف کمتر از شش سال آن را جمع کرد.

وی با اشاره به اینکه داعش برای حفاظت از اسرائیل آمده بود، گفت: با ظهور داعش نه تنها امنیت رژیم صهیونیستی حفظ نشد بلکه تنزل هم پیدا کرد و شمارش معکوس برای فروپاشی آن رقم خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: ایران قدرت بازدارندگی جهانی دست پیدا کرده است،سرنگونی پهپاد فوق مدرن و گرانقیمت افسانه‌ای آمریکا کار هرکسی نیست، روسیه، اروپا و هیچ کشور توانایی مقابله با آمریکا را ندارد، اما جمهوری اسلامی با تکیه بر اراده ملی در مقابل آمریکا ایستاده است.
وی افزود: می‌بینیم که علی رغم توطئه‌های داخلی و خارجی محبوبترین مجموعه در میان ملت‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که این محبوبیت به برکت خون شهدا رقم خورده است.
استکبار جهانی با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به ماست، یکی از دستور کار‌های دشمن استفاده از جاذبه‌های جنسی است که باید مواظب آن بود.

وی افزود: اگر توجه به معنویت نداشته باشیم، اگر بصیرت نداشته باشیم با مشکل روبرو خواهیم شد، اما به حول و قوه الهی این شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت، دولت تراز انقلاب شکل خواهد گرفت و انقلاب دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=3314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.