تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

خدام حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند

  • کد خبر : 3359
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
خدام حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند

اندیمشک نوین: خدام حرم امام رضا(ع) در نخستین روز از سفر خود به خوزستان روز پنجشنبه به مناسبت دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

اندیمشک نوین: خدام حرم امام رضا(ع) در نخستین روز از سفر خود به خوزستان روز پنجشنبه به مناسبت دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در دیدار با خدام حرم امام رضا (ع) در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که نعمت ولایت را نصیب ما کرده چرا که هیچ عملی در پرونده هیچکس بدون مهر و امضای ولایت پذیرفته نخواهد شد.

وی افزود: عشق ولایت و اهل بیت (ع) می‌توانند نفس انسان را در برابر حوادث ناگوار بیمه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: حضور مقدس امام هشتم در کشور ما سعادتی است که خداوند نصیب ما شیعیان کرده و باید نسبت به این نعمت الهی قدردان باشیم.

وی تصریح کرد: خدام، طلایه داران حرم مقدس حضرت امام رضا (ع) بوده و سال‌ها است که با حضور خود در خوزستان یاد و خاطره‌ها را در قلب‌های مرده ما به واسطه نام مبارک این حضرت نگه می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: حضور خدام امام رضا (ع) در استان‌های مختلف باعث می‌شود آنهایی که سعادت زیارت حرم مطهر امام هشتم شیعیان را ندارند، این توفیق را حاصل کرده و بوی حرم رضوی را استشمام کنند.

برنامه‌های دهه کرامت و زیر سایه خورشید استان با حضور خادمان آستان قدس رضوی از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه در ۲۸ شهرستان و ۱۳ منطقه اهواز در قالب ۱۱۰ جشن و مراسم برگزار می‌شود که پایه تمام جشن‌ها نیز به‌صورت مردمی است.

عیادت از بیماران ۳۰ بیمارستان، حضور در زندان‌ها، دیدار با کارآفرینان برتر استان و بازدید از کارگاه‌های ممتاز اقتصادی طبق شعار سال، دیدار با خانواده شهدا، اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند مناطق سیل زده و برگزاری جشن ازدواج رضوی برای زوج‌های نیازمند ازجمله برنامه‌های این دهه است.

عصر پنجشنبه نیز مردم اهواز در خیابان امام خمینی (ره) از کاروان خدام حرم رضوی استقبال می‌کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3359
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خدام حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.