تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

فراخوان جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ منتشر شد

  • کد خبر : 3375
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
فراخوان جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ منتشر شد

اندیمشک نوین: فراخوان بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ به میزبانی اندیمشک روز شنبه منتشر شد.

اندیمشک نوین: فراخوان بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ به میزبانی اندیمشک روز شنبه منتشر شد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ امسال با محور نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران اندیمشک در چهارم آذر ۱۳۶۵ به عنوان روز مقاومت و پایمردی مردم اندیمشک، تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حماسه های مدافعان حرم و بهره مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات ایرانی برگزار می شود.
علی بازگیر حفظ و ترویج و توسعه آداب، سنن، رسوم و باورهای بومی، توجه به مفاهیم والای انسانی، اعتلای ذائقه فرهنگی، نفی تروریسم و خشونت و همچنین کوشش برای صلح جهانی را از دیگر محورهای این جشنواره برشمرد.
وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر لاله های سرخ در بخش های صحنه ای و میهمان برگزار می شود، افزود: براساس محتوا و کیفیت از آثار هنرمندان کشور در بخش میهمان استفاده خواهد شد ضمن اینکه در مجموع از هر کارگردان فقط یک نمایش به مرحله نهایی جشنواره راه می یابد.
بازگیر گفت: بخش نمایش های صحنه ای این جشنواره به منظور اصالت بخشی به اهداف جشنواره با هدف پویایی و رقابت آفرینی در میان آثار پذیرفته برگزار می شود.
وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۹ آبان اعلام کرد و افزود: این جشنواره از چهارم تا هشتم آذر با حضور میهمانانی کشور و خوزستان در اندیمشک برگزار خواهد شد.
وی مرحله بازبینی اولیه آثار را ۱۶ آبان اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا مهلت تعیین شده به نشانی اندیمشک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از جمله جشنواره های مطرح کشوری است که هر سال به میزبانی اندیمشک برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3375
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فراخوان جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ منتشر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.