تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

رشد جمعیت کل و بز در چهل پای اندیمشک

  • کد خبر : 3548
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
رشد جمعیت کل و بز در چهل پای اندیمشک

اندیمشک نوین: رییس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک گفت :جمعیت کل و بز به عنوان گونه شاخص منطقه حفاظت شده چهل پا افزایش داشته است .

اندیمشک نوین: رییس اداره حفاظت محیط زیست اندیمشک گفت :جمعیت کل و بز به عنوان گونه شاخص منطقه حفاظت شده چهل پا افزایش داشته است .

به گزارش اندیمشک نوین،  عیدی گماری در دیدار اعضاء انجمن مردم نهاد حامیان طییعت زاگرس با محیط بانان منطقه حفاظت شده چهل پا در پاسگاه محیط بانی در سد دز اندیمشک افزود: محیط بانان منطقه با وجود امکانات کم و کمبود نیرو توانسته اند امنیت را در منطقه ایجاد کنند.

عیدی گماری افزود: انجمن ها به عنوان گروه های حامی محیط زیست باید تعاملی سازنده در جهت حفظ محیط زیست با اداره و دیگر انجمن های محیط زیستی برقرار و در زمان های مشخص با شرکت دیگر گروه های مردم نهاد جلساتی سازنده در جهت حفظ و احیای محیط زیست شهرستان با اداره برگزار کنند.

میثم مرادی مدیر انجمن حامیان طبیعت زاگرس نیز  افزایش جریمه های صید و شکار  را راهی برای کنترل و جلوگیری از شکار و صید بی رویه دانست و ایجاد پاسگاه محیط بانی کرخه، حفاظت از زیستگاههای بکر بخش الوارگرمسیری و قرارگیری این مناطق جز مناطق حفاظت شده را به عنوان یک نیاز مهم زیست محیطی مطرح کرد.

منطقه حفاظت شده چهل پا با مساحت ۱۶۵۰۰ هکتار وسعت، در شمال شرق اندیمشک و به فاصله ۱۵ کیلومتری از این شهرستان قرار گرفته که یکی از زیستگاه های مهم کل و بز در استان خوزستان به شمار می آید.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3548
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رشد جمعیت کل و بز در چهل پای اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.