10 , خرداد, 1397
رئیس کمیته امداد اندیمشک:

خیرین اندیمشک سه میلیارد ریال به طرح اکرام کمک کردند

اندیمشک نوین: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت:خیرین این شهرستان افزون بر سه میلیارد ریال به طرح اکرام و محسنین کمک کردند.

اندیمشک نوین: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت:خیرین این شهرستان افزون بر سه میلیارد ریال به طرح اکرام و محسنین کمک کردند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، احمد منصوری نیا افزود:در طرح اکرام و محسنین ،خیرین و حامیان ماهیانه به ایتام و محسنین کمک مالی می کنند.
وی با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک ۳۳۲ نفر یتیم دارای حامی و ۲۱۲ نفر محسنین دارای حامی وجود دارد گفت: برای تغذیه کوکان زیر ۶ سال زیر پوشش این کمیته یک میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال طی یکسال اخیر هزینه شده است.
منصوری نیا افزود:برای کمک به دانش آموزان در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز طی یکسال اخیر خدمات زیادی ارائه شده است و ۹۲۷ دانش آموز و ۱۲۸ دانشجو از مزایای طرح های مربوطه بهره مند شدند.
وی گفت:۵۸۵ دانش آموز زیر پوشش از اردوهای سراسری و منطقه ای نهاد کمیته امداد شهرستان استفاده کردند ضمن اینکه برنامه های متنوع فرهنگی برای دانش آموزان اجرا شده است.
منصوری نیا بیان کرد:در مجموع بالغ بر چهار میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال به منظور ارائه خدمات مشاوره، تامین شهریه و سایر هزینه های دانش آموزی از سوی کمیته امداد اندیمشک پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی اندیمشک (ره) با تاکید بر توانمند سازی مددجویان و تلاش برای تحقق طرح های اشتغالزا در این مجموعه گفت:۴۵ مورد وام از محل صندوق اشتغال نیازمندان و ۳۱۹ مورد وام از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده ضمن اینکه یک هزار و ۶۸۵ نفر در طرح های اشتغال و خودکفایی مورد حمایت قرار گرفتند.
وی همچنین تعداد وام های ضروری پرداختی به مددجویان زیر پوشش در اندیمشک را ۳۸۵ مورد عنوان کرد و گفت:۴۳۵ مورد آموزش فنی و حرفه ای نیز به منظور توانمند سازی مددجویان انجام شده است.
منصوری گفت:بالغ بر چهار میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال برای تعمیر ، بازسازی ،مقاوم سازی و احداث مسکن مددجویان کمیته امداد در اندیمشک هزینه شده است.
کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک بیش از سه هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش دارد.