10 , اردیبهشت, 1397

شعله‌های آتش در منزل مسکونی جان زوج اندیمشکی را گرفت

اندیمشک نوین: رئیس فوریت‌های پزشکی اندیمشک گفت: شعله‌های آتش در منزل مسکونی منطقه شهری ساختمان در محدوده کوی شهدا منزل جان زوج اندیمشکی را گرفت. به گزارش اندیمشک نوین،محمود رضا نداف عنوان کرد: حوالی ساعت ۱۴ گزارش آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در منطقه ساختمان در محدوده کوی شهدای به مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک اطلاع داده […]

اندیمشک نوین: رئیس فوریت‌های پزشکی اندیمشک گفت: شعله‌های آتش در منزل مسکونی منطقه شهری ساختمان در محدوده کوی شهدا منزل جان زوج اندیمشکی را گرفت.

به گزارش اندیمشک نوین،محمود رضا نداف عنوان کرد: حوالی ساعت ۱۴ گزارش آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در منطقه ساختمان در محدوده کوی شهدای به مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک اطلاع داده شد .
وی افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از دریافت گزارش آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه شهری ساختمان، نیروهای فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس فوریت‌های پزشکی اندیمشک گفت: در پی حادثه آتش‌سوزی یک زوج کهن‌سال در اندیمشک در محاصره شعله‌های آتش محاصره و جان خویش را از دست دادند. زوج حادثه دیده در کوی شهدا ۷۵ سال سن داشتند و متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست دادند.
نداف با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی اندیمشک به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: علت حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در منطقه ساختمان در محدوده کوی شهدا توسط کارشناسان در حال پیگیری و بررسی است.