تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

لزوم اصلاح شیب محور اهواز – اندیمشک

  • کد خبر : 3618
  • 10 مرداد 1398 - 19:17
لزوم اصلاح شیب محور اهواز – اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در محور اهواز – اندیمشک و بالعکس نیاز به اصلاح شیب‌ها وجود دارد.

اندیمشک نوین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در محور اهواز – اندیمشک و بالعکس نیاز به اصلاح شیب‌ها وجود دارد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در محور اهواز – اندیمشک و بالعکس نیاز به اصلاح شیب‌ها وجود دارد و اعتبار آن از طریق سازمان مدیریت برنامه و بودجه در حال پیگیری است.

او افزود: ابلو علائم در محور اهواز _اندیمشک کار شده و نصب آن‌ها در محور اهواز آبادن آغاز شده که با توجه به سرقت تابلو علائم، در حال نصب تابلو علائم افقی در محور‌ها هستیم.

بهرامی‌نیا بیان داشت: تنها ۲ دستگاه شرکت راه‌آهن و پلیس راه استان پیشنهاد‌های خود را درباره این مصوبه ارسال و انتظار داشتیم که راه و شهرسازی نیز ارسال کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: خروج از محور و واژگونی عمدتا منجر به فوت می‌شود و دیگر دستگاه‌ها پیشنهاد‌های خود را درباره ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث در این محور ارائه دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نصب نقطه‌ای روشنایی و یا سرعت‌کاه با توجه به تعدد راه‌های دسترسی و تقاطع‌های نا ایمن در محور اهواز – اندیمشک نسبت به ایمن‌سازی این محل‌ها لازم است و درخواست‌های بسیاری برای سرعت کاه وجود دارد و اگر بخواهیم همه محور‌ها را سرعت‌کاه کنیم از شکل بزرگراهی خارج می‌شود.

وی گفت: سال‌های گذشته در قانون بودجه وزارت نفت مکلف بود که حواله قیر تحویل وزارت راه و شهرسازی بدهد، اما امسال متاسفانه وزارت نفت، نقدی حساب کرده و ۶ هزار میلیارد تومان معادل قیر گفته که تحویل وزارت راه می‌دهیم و  این مسئله در سران ۳ قوه بررسی و ۶ هزار میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان تغییر و در ادامه این میزان به هیچ تبدیل شد و یک کیلو هم قیر ندادند.

بهرامی نیا افزود: پلیس راه کیلومتر ۱۰ اهواز-اندیمشک در وسط میسر تردد، بنا شد که خط رفت از اهواز به اندیمشک به شکلی تغییر داده شود تا امکان کنترل توسط پلیس نیز وجود داشته باشد.

جابه جایی یک پاسگاه پلیس در خوزستان

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده جابه‌جایی پاسگاه پلیس راه به یکی از جهت‌ها رفت یا برگشت به صرفه‌تر است. ۳ پاسگاه پیش ساخته پلیس راه ساخته شد، ۲ مورد به بهره‌برداری رسیده، اقدامات لازم برای پاسگاه ایذه انجام شده است و ۵ پاسگاه به تازگی مصوب شده که شامل پاسگاه‌های کانکسی یا ساختمان‌های قدیمی هستند، اما برای پاسگاه اهواز – اندیمشک از اعتبارات استانی برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=3618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0